Abonament lunar privind serviciile de reparare si intretinere echipamente hardware (calculatoare, imprimante, alte periferice) si software (SO, pagini web, management DB) prin punerea la dispozitie la sediul beneficiarului, in functie de necesitate, a unei persoane tehnice de specialitate. In abonament este inclus si suportul de la distanta in caz de urgente, 24ore/zi, 7 zile din 7.
Vor fi puse la dispozitia beneficiarului,...
Abonament lunar privind serviciile de reparare si intretinere echipamente hardware (calculatoare, imprimante, alte periferice) si software (SO, pagini web, management DB) prin punerea la dispozitie la sediul beneficiarului, in functie de necesitate, a unei persoane tehnice de specialitate. In abonament este inclus si suportul de la distanta in caz de urgente, 24ore/zi, 7 zile din 7.
Vor fi puse la dispozitia beneficiarului, prin personal certificat ITIL, CISCO, Microsoft urmatoarele servicii:
Asistenta tehnica si mentenanta calculatoare – se va realiza o verificare periodica a starii de functionare a sistemelor de calcul si echipamentelor periferice si se va raspunde cu maxima promptitudine pentru remedierea defectiunilor aparute la acestea.
Protectie antivirus si devirusare calculatoare si servere pentru a evita indisponibilizarea tehnicii de calcul si se va face o instruire a utilizatorilor cu privire la vulnerabilitatile ce pot fi exploatate in activitatea uzuala.
Backup si restaurare date – se va asigura salvarea informatiilor critice pe diverse medii de stocare si se vor instrui utilizatorii pentru a realiza aceste activitati.
Intretinere si dezvoltare pagina web.
Servicii de prelucrare a datelor (realizarea si modificarea bazelor de date conform cerintelor). Contract pentru o perioada de 6 luni conform specificatii anexate