Feedback
I.D.: 48519299

Servicii de asistenta tehnica informatica

Data publicarii
27.07.20 Exista 258.624 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Pretul estimativ:
24.780,00 RON - 24.780,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asistenta tehnica informatica: Cod CPV 72611000-6 Servicii de retele locale: Cod CPV 72710000-0 Servicii de ajutor pentru utilizatori: Cod CPV 72253100-4 Ofertantul trebuie să aibă ca obiect de activitate al firmei întreţinerea şi repararea echipamentelor de tehnică de calcul- I.T ( reparaţii hardware şi software).;Ofertantul trebuie să aibă sediu sau punct de lucru în Timişoara; Alocarea prioritară din personal...
Servicii de asistenta tehnica informatica: Cod CPV 72611000-6 Servicii de retele locale: Cod CPV 72710000-0 Servicii de ajutor pentru utilizatori: Cod CPV 72253100-4 Ofertantul trebuie să aibă ca obiect de activitate al firmei întreţinerea şi repararea echipamentelor de tehnică de calcul- I.T ( reparaţii hardware şi software).;Ofertantul trebuie să aibă sediu sau punct de lucru în Timişoara; Alocarea prioritară din personalul de intervenţie al Ofertantului pentru Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, cel puţin 2 persoane care să aibă minim 2 ani experienţă în domeniul I.T; Disponibilitate permanentă (inclusiv în weekend şi sărbători legale), 24 ore/zi, 7 zile /săptămână;Asistenţă permanentă prin intermediul Help-desk-ului (telefonic/mail/ messenger) aceasta se face cu furnizarea următoarelor informaţii: locaţia, persoana/persoanele şi date de contact, adresa, tipul echipamentului, descrierea defectului şi, unde este raportat, codul de eroare;Timp de răspuns la sesizare pentru intervenţie: 1 oră (presupune prezenţa fizică a angajaţilor firmei de servicii în locaţia/secţia de unde a fost făcută sesizarea);Timpul de rezolvare a unei sesizări este de: maxim 2 ore şi curge de la momentul în care angajaţii firmei au ajuns în locaţia de unde s-a făcut sesizarea. Se exclude de la această cerinţă situaţia în care calculatorul/monitorul/ups-ul nu pot fi reparate la sediul Beneficiarului, în această situaţie este adus un echipament de backup în maxim 2 ore şi informat un rep
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu