Feedback
I.D.: 61461542

Servicii de asistenta tehnica - Dirigentie de santier

Data publicarii
27.09.21 Exista 154.769 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
85.000,00 RON - 85.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asistenta tehnica - Dirigentie de santier in cadrul proiectului " REABILITARE ŞI MODERNIZARE PIAŢA SAMUIL VULCAN ŞI ALEEA MOŢILOR" , Cod SMIS: 121879, Contract de finanţare: 4429 / 13.06.2019 DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ÎNCHEIERII CONTRACTULUI DE SERVICII 1. Adresă (scrisoare) de înaintare a ofertei (având număr de înregistrare de la registratura ofertantului); 2. Certificat constatator ONRC. Obiectul contr...
Servicii de asistenta tehnica - Dirigentie de santier in cadrul proiectului " REABILITARE ŞI MODERNIZARE PIAŢA SAMUIL VULCAN ŞI ALEEA MOŢILOR" , Cod SMIS: 121879, Contract de finanţare: 4429 / 13.06.2019 DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA ÎNCHEIERII CONTRACTULUI DE SERVICII 1. Adresă (scrisoare) de înaintare a ofertei (având număr de înregistrare de la registratura ofertantului); 2. Certificat constatator ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificat constatator emis de oficiul registrului comerţului. 3. Declaraţie privind lipsa conflictului de interese. Ofertanţii lideri, ofertanţi asociaţi, terţii susţinători şi subcontractanţii nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la art. 59-60 din Legea nr.98/2016 privind conflictul de interese. 4. Informaţii privind personalul nominalizat pentru îndeplinirea contractului: a. Diplomele experţilor nominalizaţi / Legitimaţiile experţilor nominalizaţi – vizate la zi; 5. Oferta tehnică; 6. Oferta financiară, cu detalierea costurilor ce formează ofertă. În vederea verificării corespondenţei cu cerinţele minim impuse de Autoritatea Contractantă, prin l caietul de sarcini, atasat , vă solicităm transmiterea documentelor mai sus menţionate, până la data de 27.09.2021, pe adresa de email a Autorităţii Contractante, şi anume: primaria.beius@cjbihor.ro şi achizitiiprimaria.beius@gmail.com. Dupa analiza ofertei si deliberarea achizitiei in SEAP se va semna si contractul de servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu