Prezenta procedură de achiziţie publică urmăreşte asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente proiectului “Reabilitarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic Petru Musat" cod SMIS 126402.
În urma implementarii investitiei:
-corpul de cladire existent va fi reabilitat din punct de vedere functional, modernizat din punct de vedere al instala...
Prezenta procedură de achiziţie publică urmăreşte asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente proiectului “Reabilitarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic Petru Musat" cod SMIS 126402.
În urma implementarii investitiei:
-corpul de cladire existent va fi reabilitat din punct de vedere functional, modernizat din punct de vedere al instalatiilor si echipamentelor;
-se vor executa lucrari de conformare cu normativele privind siguranta în exploatare si siguranta la incendiu a cladirilor publice;
-concomitent cu lucrarile interioare si exterioare de interventie asupra cladirii vizate de prezentul proiect, se vor reface amenajarile si retelele exterioare conexe cladirii, drumurile si aleile de incinta si spatiile verzi cu culori si volume care vor asigura un decor variat în toata perioada anului, uniformizând aspectul cromatic al zonei.
În vederea respectarii normativului privind proiectarea, realizarea si exploatarea constructiilor pentru scoli si licee, cladirea va suferi urmatoarele modificari, din punct de vedere functional, conform planurilor propuse în proiectul tehnic.
- operatiunile de restaurare ale elementelor decorative ale fatadelor, ale soclului si ale tîmplariei
- instalatii electrice
- instalatii termice
- instalatii sanitare
-instalatii de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu.
-amenajari exterioare.Toate aceste lucrari nu fac obiectul prezentei achiziţii.
Solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea "Solicitare de clarificări / întrebări / comunicări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, în termen de maxim 18 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Secţiunea "Solicitare de clarificări / întrebări / comunicări" şi la Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" din cadrul anunţului/invitaţiei de participare, în a 10-a zi de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificările şi completările ulterioare.