Servicii de asistenta tehnica, din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: ”Ansamblul Manastirii Sucevita, consolidare-reabilitare biserica, turn clopotnita, turn sud-vest, zid incinta-Manastirea Sucevita, comuna Sucevita, judetul Suceava”
Servicii de asistenta tehnica, din partea proiectantului se refera, in principal, la urmatoarele:
- intocmire raport la terminarea executiei lucrarilor,
- programul d...
Servicii de asistenta tehnica, din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: ”Ansamblul Manastirii Sucevita, consolidare-reabilitare biserica, turn clopotnita, turn sud-vest, zid incinta-Manastirea Sucevita, comuna Sucevita, judetul Suceava”
Servicii de asistenta tehnica, din partea proiectantului se refera, in principal, la urmatoarele:
- intocmire raport la terminarea executiei lucrarilor,
- programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built”,
Valoarea estimata a contractului este de: 57.931,45 lei, fara TVA
Valoarea de mai sus este conformitate Ordinul MDRAP nr. 2401/10.03.2017, privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici, ?i a Autoriza?iei de Construire nr. 28/12.07.2017 unde s-au creeat premizele demararii procedurii de achizi?ie publica a contractului de execu?ie lucrari pentru obiectivul de investi?ii ”Ansamblul Manastirii Sucevita, consolidare-reabilitare biserica, turn clopotnita, turn sud-vest, zid incinta-Manastirea Sucevita, comuna Sucevita, judetul Suceava”
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorii economici vor solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, Autoritatea Contractanta va raspunde in 5 zile intr-un mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare din partea ofertantilor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin (1), orice operator economic interesat sa participe la prezenta procedura are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire cu 16 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor