Servicii de asistenta tehnica de specialitate prin diriginţi de şantier, pentru obiectivul de investiții: „Construire Arenă
multifuncțională C.S. Dinamo București, Șos. Ștefan cel Mare, Nr. 7-9, Lot 1/1, sectorul 2, București” - 11048Valoarea estimată
este de 2.514.930,38 lei, fără TVA, compusă din: Subcapitolul 3.8.2. – Asistenta tehnica prin diriginte de santier: 2.514.930,38
lei din care: 19.137,825 l...
Servicii de asistenta tehnica de specialitate prin diriginţi de şantier, pentru obiectivul de investiții: „Construire Arenă
multifuncțională C.S. Dinamo București, Șos. Ștefan cel Mare, Nr. 7-9, Lot 1/1, sectorul 2, București” - 11048Valoarea estimată
este de 2.514.930,38 lei, fără TVA, compusă din: Subcapitolul 3.8.2. – Asistenta tehnica prin diriginte de santier: 2.514.930,38
lei din care: 19.137,825 lei fără T.V.A reprezentând 90% din valoarea aprobată la cap.3, subcapitolul 3.8.2 din devizul general
aferentă lucrărilor de desființare; 19.183,5 lei fără T.V.A reprezentând 90% din valoarea aprobată la cap.3, subcapitolul
3.8.2 din devizul general aferentă lucrărilor de realizare galerie de beton pentru relocare rețea termoficare; 2.476.609,056
lei fără T.V.A reprezentând 90% din valoarea aprobată la cap.3, subcapitolul 3.8.2 din devizul general aferentă lucrărilor
de construire Arenă Multifuncțională.LegendăAC Autoritate contractantăANAP Agenția Națională pentru Achiziții PubliceBCE Banca
Centrală EuropeanăCciv Codul civilCDS Contract de servicii de dirigenție de șantierCE Contract de execuțieCF Contract de furnizareCNI
Compania Națională de Investiții „C.N.I.” – S.A.CP Contract de proiectareCPE Contract de proiectare și execuțieCPEAT Contract
de proiectare, execuție lucrări și asistență tehnică din partea proiectantuluiCS Caiet de sarciniDA Documentația de atribuireDALI
Documentația de avizare a lucrărilor de intervențiiDS Dirigenție de șantierGBE Garanție de bună execuțieGP Garanție de participareHG
Hotărârea GuvernuluiHG 395/2016 Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016IFN Instituție financiară nebancarăIMM
Întreprindere mică și mijlocieLegea 98/2016 Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publiceMDLPA Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor
Publice și AdministrațieiOA Ofertant asociatOE Operator economicOI Ofertant individualONRC Oficiul Național al Registrului
ComerțuluiPF Persoană fizicăPFA Persoană fizică autorizatăPFIN Propunere financiarăPJ Persoană juridicăPNCIPS Programului
național de construcții de interes public sau socialPNRR Planul Național de Redresare și ReziliențăPT Proiect tehnic de execuțiePTH
Propunere tehnicăPV Proces-verbalRegulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul (UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de
modificare a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive având în vedere acțiunile Rusiei de destabilizare
a situației în UcrainaS SubcontractantSA Serviciul AchizițiiSEO Serviciul Evaluare OferteSF Studiu de fezabilitateSPF Studiu
de prefezabilitateTS Terț susținătorModificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile
si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire,
in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenele limita
pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita
clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de este de 30 zile, respectiv 20 zile
inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea
contractanta stabileste urmatoarele termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii
suplimentare,respectiv in a 22 a zi si in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.