Servicii de asistenta tehnica de specialitate prin diriginţi de şantier, pentru obiectivul de investiţii: "Construire Arenă multifuncţională C.S. Dinamo Bucureşti, Şos. Ştefan cel Mare, Nr. 7-9, Lot 1/1, sectorul 2, Bucureşti" - 11048
Valoarea estimată este de 2.514.930,38 lei, fără TVA, compusă din:
Subcapitolul 3.8.2. – Asistenta tehnica prin diriginte de santier: 2.514.930,38 lei din care:
19.137,825 lei făr...
Servicii de asistenta tehnica de specialitate prin diriginţi de şantier, pentru obiectivul de investiţii: "Construire Arenă multifuncţională C.S. Dinamo Bucureşti, Şos. Ştefan cel Mare, Nr. 7-9, Lot 1/1, sectorul 2, Bucureşti" - 11048
Valoarea estimată este de 2.514.930,38 lei, fără TVA, compusă din:
Subcapitolul 3.8.2. – Asistenta tehnica prin diriginte de santier: 2.514.930,38 lei din care:
19.137,825 lei fără T.V.A reprezentând 90% din valoarea aprobată la cap.3, subcapitolul 3.8.2 din devizul general aferentă lucrărilor de desfiinţare;
19.183,5 lei fără T.V.A reprezentând 90% din valoarea aprobată la cap.3, subcapitolul 3.8.2 din devizul general aferentă lucrărilor de realizare galerie de beton pentru relocare reţea termoficare;
2.476.609,056 lei fără T.V.A reprezentând 90% din valoarea aprobată la cap.3, subcapitolul 3.8.2 din devizul general aferentă lucrărilor de construire Arenă Multifuncţională.
Legendă
AC Autoritate contractantă
ANAP Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice
BCE Banca Centrală Europeană
Cciv Codul civil
CDS Contract de servicii de dirigenţie de şantier
CE Contract de execuţie
CF Contract de furnizare
CNI Compania Naţională de Investiţii "C.N.I." – S.A.
CP Contract de proiectare
CPE Contract de proiectare şi execuţie
CPEAT Contract de proiectare, execuţie lucrări şi asistenţă tehnică din partea proiectantului
CS Caiet de sarcini
DA Documentaţia de atribuire
DALI Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii
DS Dirigenţie de şantier
GBE Garanţie de bună execuţie
GP Garanţie de participare
HG Hotărârea Guvernului
HG 395/2016 Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016
IFN Instituţie financiară nebancară
IMM Întreprindere mică şi mijlocie
Legea 98/2016 Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice
MDLPA Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei
OA Ofertant asociat
OE Operator economic
OI Ofertant individual
ONRC Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
PF Persoană fizică
PFA Persoană fizică autorizată
PFIN Propunere financiară
PJ Persoană juridică
PNCIPS Programului naţional de construcţii de interes public sau social
PNRR Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă
PT Proiect tehnic de execuţie
PTH Propunere tehnică
PV Proces-verbal
Regulamentul (UE) 2022/576 Regulamentul (UE) 2022/576 al Consiliului din 8 aprilie 2022 de modificare a Regulamentului (UE) nr. 833/2014 privind măsuri restrictive având în vedere acţiunile Rusiei de destabilizare a situaţiei în Ucraina
S Subcontractant
SA Serviciul Achiziţii
SEO Serviciul Evaluare Oferte
SF Studiu de fezabilitate
SPF Studiu de prefezabilitate
TS Terţ susţinător
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenele limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare,respectiv in a 22 a zi si in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.