Lotul 1, " Servicii de suport tehnic standard licenţe software Genesis" se refera la achiziţionarea serviciilor de suport tehnic standard aferente licenţelor software Genesis, necesare pentru funcţionarea Sistemului Informatic Integrat al Achiziţiilor, pentru o perioadă de 12 luni, pentru licenţele perpetue pentru produse software Genesis, enumerate şi în cantităţile precizate mai jos:
- Genesis Acquisition Plan (complet)...
Lotul 1, " Servicii de suport tehnic standard licenţe software Genesis" se refera la achiziţionarea serviciilor de suport tehnic standard aferente licenţelor software Genesis, necesare pentru funcţionarea Sistemului Informatic Integrat al Achiziţiilor, pentru o perioadă de 12 luni, pentru licenţele perpetue pentru produse software Genesis, enumerate şi în cantităţile precizate mai jos:
- Genesis Acquisition Plan (complet) – 200;
- Genesis Budget Plus (partajat pentru Genesis Acquisition Plan) – 200;
- Genesis Items Plus (partajat pentru Genesis Acquisition Plan) 200.
Aceste licenţe sunt extensii specifice pentru Oracle eBusiness Suite şi reprezinta platforma tehnologică pentru sustinerea activitatilor de fundamentare, centralizare si consolidare a Strategiei Anuale a Achizitiilor in sistemul informatic al BNR. Asigurarea funcţionării în cele mai bune condiţii, a disponibilitatii precum si îmbunătăţirea continuă a performanţelor şi a funcţionalităţilor aplicaţiilor informatice şi atunci când se impune, migrarea la versiuni noi ale suitei software Genesis Acquisition Plan, presupune accesul la serviciile specializate de suport tehnic standard Genesis.
Lotul 2, "Servicii de asistenţă tehnică şi funcţională post-implementare" se refera la achizitia serviciilor de asistenţă tehnică şi funcţională post-implementare în vederea exploatării în condiţii optime şi asigurării disponibilităţii Sistemului informatic integrat de achiziţii (SIIA) şi PO. Sistemul informatic integrat de achizitii este un sistem informatic bazat pe suita aplicaţiilor Oracle e-Business Suite versiunea R12.1.3 şi modulele Genesis, cu baza de date Oracle 19c., alcătuit din modulul de Planificare şi modulul de derulare al achiziţiilor, PO.
Modulele software de Planificare (Codificare, Standardizare, Previzionare, Derulare ofertare, Contractare) şi modulul de derulare a achiziţiilor PO, ajuta la constituirea unei surse importante de informaţii pentru analiză şi decizii.
Modulele de Planificare acoperă procese importante pentru activitatea de achiziţii a băncii, precum: codificare articole, gestionare normării şi standardizării articolelor, previzionarea necesităţilor, consolidarea acestora în programul de achiziţii, derularea ofertării, contractare).
Data limita de raspuns la solicitarile de clarificari: BNR va raspunde complet tuturor solicitarilor de clarificari, o singura data, dupa expirarea termenului de transmitere a solicitarilor a clarificarilor, cel mai târziu în cea de-a 4-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. BNR va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise prin intermendiul SEAP pana la data limita stabilita. În calculul termenelor, data limită stabilită pentru depunerea ofertelor nu se ia în considerare în calculul termenului de solicitare clarificări/răspuns la solicitările de clarificări. Dacă cea de-a 9-a/cea de-a 4-a zi este o zi nelucrătoare se ia în calcul prima zi lucrătoare anterioară acestor termene.