Feedback
I.D.: 52517802

SERVICII DE ASISTENTA SI CONSULTANTA IN DOMENIUL ACHIZIŢIILOR PUBLICE

Data publicarii
11.12.20 Exista 127.352 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de expertiza/consultanta in domeniul achizitiilor publice in vederea instrumentarii unei proceduri de achizitie publica realizate in cadrul unor proiecte finantate din fonduri nerambursabile, dupa cum urmeaza: - asistenta de specialitate în vederea derulării procedurilor de achizitie publică în temeiul Legii nr. 98/2016 si H.G. nr. 395/2016, Legii nr. 101/2016 si a celorlalte norme legale aplicabile în materie; -...
Servicii de expertiza/consultanta in domeniul achizitiilor publice in vederea instrumentarii unei proceduri de achizitie publica realizate in cadrul unor proiecte finantate din fonduri nerambursabile, dupa cum urmeaza: - asistenta de specialitate în vederea derulării procedurilor de achizitie publică în temeiul Legii nr. 98/2016 si H.G. nr. 395/2016, Legii nr. 101/2016 si a celorlalte norme legale aplicabile în materie; - asigurarea asistentei necesară în stabilirea cerintelor de calificare si a criteriilor de atribuire aferente procedurii de achizitie publica si în functie de tipul de procedură aleasă, cu respectarea legislatiei aplicabile în vigoare; - întocmirea documentatiiilor de atribuire raportat la informatiile comunicate de către institutia dvs. si cu raportare la continutul documentatiei tehnice pusă la dispozitie (acolo unde este cazul); se vor întocmi strategia de contractare, fisa de date a achizitiei, modele de formulare, proiectul de contract, eventuale anexe necesare; - solicitarea avizelor/aprobărilor/acordurilor impuse de specificul procedurilor; - utilizarea certificatului digital SEAP pentru efectuarea formelor de publicitate necesare; - definirea în SEAP a documentatiei de atribuire si transmiterea acesteia si a documentatiei tehnice, anexă la aceasta (acolo unde este cazul), în vederea verificării/validării acesteia de catre ANAP; - operarea în continutul documentatiei de atribuire a observatiilor si a modificărilor dispuse de către ANAP (dacă e
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu