Feedback
I.D.: 46013584

Servicii de asistenta si actuzaliazare Sistem Informatic "eXpert bugetar"

Data publicarii
30.04.20 Exista 116.244 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
400,00 RON - 400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asistenta si actualizare program informatic "eXpert bugetar" In cadrul serviciilor de asistenta în beneficiul achizitorului, oferim următoarele servicii: 1. acordarea de asistenţă software în utilizarea programelor informatice “eXpert bugetar“ şi “Salarizare“ pe toată durata de valabilitate a contractului prin deplasare la sediul achizitorului, telefonic şi prin control de la distanţă pe internetprevederilor leg...
Servicii de asistenta si actualizare program informatic "eXpert bugetar" In cadrul serviciilor de asistenta în beneficiul achizitorului, oferim următoarele servicii: 1. acordarea de asistenţă software în utilizarea programelor informatice “eXpert bugetar“ şi “Salarizare“ pe toată durata de valabilitate a contractului prin deplasare la sediul achizitorului, telefonic şi prin control de la distanţă pe internetprevederilor legislative în vigoare; 4. actualizarea permanentă a Formularelor inteligente PDF generate automat de Sistemul informatic “eXpert Bugetar” conform cerinţelor impuse de Ministerul Finanţelor Publice prin Sistemul Naţional de Raportare FOREXEBUG. 5. acordarea de asistenţă achizitorului, pentru generarea, verificarea şi depunerea Formularelor inteligente PDF în Sistemul National de Raportare FOREXEBUG. Principalele Obligatiile ale Prestatorului sunt: a) acordă ajutor şi explică paşii care trebuie urmaţi în utilizarea programelor informatice menţionate la art. 4.1. lit. a din prezentul contract; b) acordă consultanţă, explică şi clarifică orice probleme care apar în utlizarea programelor, prin deplasarea la sediul achizitorului, telefonic sau prin internet, zilnic între orele 8.00 -16.00; c) remediază, prin control de la distanţă prin Internet, probleme de tip Help -Desk, orice problemă care apare în funcţionarea progamelor, inclusiv în probleme legate de eventualele înregistrări contabile greşite; d) actualizează automat programele prin internet ori de câte ori
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu