Feedback
I.D.: 44864331

Servicii de asistenta pentru software

Data publicarii
10.12.19 Exista 192.966 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Pretul estimativ:
57.600,00 RON - 57.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul se obligă să asigure: • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia de taxe şi impozite locale - ProTxi • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia de registru agricol - ProRa • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia management documente - Tethys • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia de resurse umane, salarizare - Rusal Prestatorul se obligă:  să presteze servicii servicii de asistenţ...
Prestatorul se obligă să asigure: • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia de taxe şi impozite locale - ProTxi • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia de registru agricol - ProRa • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia management documente - Tethys • Servicii de asistenţă tehnică pentru aplicaţia de resurse umane, salarizare - Rusal Prestatorul se obligă:  să presteze servicii servicii de asistenţă tehnică şi mentenanţă legislativă ce includ:  modificarea formularelor şi rapoartelor existente în aplicaţii conform modificărilor legislative, până la intrarea efectelor acestora în vigoare;  optimizarea funcţionalităţii aplicaţiei pentru care se acorda asistenţa tehnică;  dispecerat on-line între orele 8.30-17.30, de luni pâna vineri, prin helpdesk, pe web la adresa suport.ps.ro;  la solicitarile plasate se va da un răspuns in maxim 24 de ore, urmând a indica o soluţie definitivă pentru problemele de complexitate simplă sau o soluţie temporară pentru problemele de mare complexitate în maxim o zi lucrătoare de la clarificarea completă a sesizării. Soluţia definitivă pentru sesizările complexe va fi furnizată în cel mai scurt timp posibil, de regulă nedepăşind 5 zile lucrătoare; Termenul de rezolvare a problemelor aparute, dupa furnizarea solutiei definitive va fi de maxim 2 zile lucrătoare.  Preluarea in lucru a sesizarilor privind depanari ale aplicatiei informatice in maxim 4 ore;  Adaptarea aplicatiilor in mod gratuit, pentru a permite debitarea
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu