Feedback
I.D.: 82538176

Servicii de asistenta IT

Data publicarii
25.05.23 Exista 28.343 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72600000-6
Pretul estimativ:
4.800,00 RON - 4.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii refuzate: Abonament lunar servicii de asistenta IT Modul DocManager-Registratura 4. Descriere serviciu helpdesk • Scop: menţinerea funcţionării modulelor software în parametrii în care au fost implementate în condiţiile în care nu se modifică nimic din situaţia iniţială (ex. servere, staţii, browsere, aplicaţii, SO server şi staţii, conectare, acces, securitate) 4.1 Limitări • Nr. maxim ticket-uri/lună: 4 • Maxim o...
Conditii refuzate: Abonament lunar servicii de asistenta IT Modul DocManager-Registratura 4. Descriere serviciu helpdesk • Scop: menţinerea funcţionării modulelor software în parametrii în care au fost implementate în condiţiile în care nu se modifică nimic din situaţia iniţială (ex. servere, staţii, browsere, aplicaţii, SO server şi staţii, conectare, acces, securitate) 4.1 Limitări • Nr. maxim ticket-uri/lună: 4 • Maxim ore activitate/lună: 16 • Maxim 3 intervenţii remote/lună • Nr. vizite anuale on-site: 1 4.2 Mentenanţă 4.2.1 Corectivă • Corecţii realizate pe baza defecţiunilor sesizate de beneficiar în garanţie 4.2.2 Preventivă • Instalarea de patch-uri pentru versiunea de aplicaţii SOBIS în garanţie • Instalare fix-up-uri pentru serverul aplicativ în perioada de garanţie • Verificare consistenţă şi structură baze de date • Eliminare eventuale conflicte de replicare • Verificare şi reconstruire indecşi baze de date (unde e cazul) • Monitorizare parametrii de funcţionare ai aplicaţiilor • Identificare erori de funcţionare (unde e cazul) • Analiză – izolare defect şi determinare impact (unde e cazul) • Actualizări ale programului aplicativ ca urmare a modificărilor legislative sau versiune browser 4.2.3 Permanentă =asistenţă şi suport tehnic help-desk 4.2.3.1 Utilizare • Suport on-line acordat utilizatorilor pentru rezolvarea problemelor de utilizare • Refacere inregistrari operate eronat (unde e cazul) • Indicaţii de utilizare pentru exploatare corectă (la cerere) 4.2.3.2 Administrare • Co
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu