Feedback
I.D.: 92036447

Servicii de asistenta in domeniul achizitiilor publice in cadrul proiectului ANGHEL SALIGNY

Data publicarii
15.01.24 Exista 35.169 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79500000-9
Pretul estimativ:
25.000,00 RON - 25.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de asistenta in domeniul achizitiilor publice in cadrul proiectului INFIINTARE SISTEM DISTRIBUTIE GAZE NATURALE IN COMUNA SUSENI, JUDETUL HARGHITA finantat prin program PNI, ANGHEL SALIGNY. Procedura simplificata - conform Legii Nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Servicii de asistenta în vederea initierii si derularii procedurii de achizitie publica în conformitate cu prevederile legale aflate în vigoare, pe...
Servicii de asistenta in domeniul achizitiilor publice in cadrul proiectului INFIINTARE SISTEM DISTRIBUTIE GAZE NATURALE IN COMUNA SUSENI, JUDETUL HARGHITA finantat prin program PNI, ANGHEL SALIGNY. Procedura simplificata - conform Legii Nr. 98/2016 privind achizitiile publice. Servicii de asistenta în vederea initierii si derularii procedurii de achizitie publica în conformitate cu prevederile legale aflate în vigoare, pentru - Procedura simplificata. Serviciile de asistenta în domeniul achizitiilor publice se deruleaza strict pe procedura de atribuire stabilita. Se va asigura servicii de asistenta in domeniul achizitiilor publice pentru: - Consiliere privind elaborarea strategiei de contractare aferenta procedurii de atribuire; - Elaborarea instrucţiunii către ofertanţi a achiziţiei publice; - Elaborarea de formulare şi modele de contracte; - Publicarea în SEAP a documentatiei de atribuire, a anuntului de participare, asistenta la formularea si publicarea in SEAP a raspunsurilor la eventualele solicitari de clarificari; - Asigurarea unui expert cooptat financiar, - elaborarea proceselor verbale de deschidere, proceselor verbale de evaluare pe parcursul procedurii de atribuire; - întocmirea comunicărilor/notificărilor obligatorii a fi transmise pe parcursul procesului de evaluare; - elaborarea raportului procedurii de atribuire; - elaborarea comunicărilor către ofertanţi a rezultatului procedurii de atribuire; - Întocmirea contractului de achizitie publica; - Elaborarea pun
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu