Obiectul prezentei invitatii de participare îl constituie furnizarea de maximum 800 de ore de SERVICII DE ASISTENTA IN BIROU după cum urmează:
• Întocmeşte, completează, înregistrează, îndosariază documentele care constituie baza înregistrărilor contabile, şi asigură circulaţia lor raţională
• Meţine la zi evidenţa intrărilor şi ieşirilor, se asigură că documentele specifice sunt întocmite corect şi la timp, asigură respec...
Obiectul prezentei invitatii de participare îl constituie furnizarea de maximum 800 de ore de SERVICII DE ASISTENTA IN BIROU după cum urmează:
• Întocmeşte, completează, înregistrează, îndosariază documentele care constituie baza înregistrărilor contabile, şi asigură circulaţia lor raţională
• Meţine la zi evidenţa intrărilor şi ieşirilor, se asigură că documentele specifice sunt întocmite corect şi la timp, asigură respectarea măsurilor privitoare la circulaţia documentelor primare utilizate la efectuarea altor înregistrări contabile .
• Gestionează evidenţa valorilor materiale şi bunurilor de consum, verifică stocurile şi le comunică ulterior Contabilului sef
• Este responsabil de întocmirea zilnică a registrelor contabile ( Nota de recepţie, Fişa de magazie,Registrul de Casă, etc.)
• Este responsabil de coordonarea documentelor contabile primite în unitate, oricare ar fi acestea, de la facturi de intrări marfă/servicii/materiale, la bonuri fiscale, extrase bancare, etc
• Este responsabil de coordonarea documentelor contabile care ies din firmă : facturi emise.
• Ţine evidenţa facturilor neîncasate
• Ţine evidenţa încasărilor
• Coordonează emiterea documentelor bancare (file CEC,BO,OP etc.) pe care le inaintează persoanei responsabile cu semnarea acestora.
• Ţine evidenţa cronologică a facturilor emise şi stabileşte împreună cu contabilul sef protocolul de numerotare a documentelor.
• Înregistrează deconturile pentru deplasări
• Înventariază furnizorii şi clienţii pe baza extraselor de cont şi confruntă datele cu evidenţa primară.
• Supervizează arhivarea documentelor contabile precum şi salvarea datelor informatice.
• Înregistrează facturile de servicii primite de la furnizori
• Verifică soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor si cele ale clienţilor
• Întocmeşte rapoarte zilnice/săptămânale/lunare privind datoriile firmei în funcţie de vechime ;
• Verifică corespondenţa soldurilor bancare cu cele înscrise în extrasele de cont ;
• Demarează procesul de recuperare a creanţelor de la clienţi.
• Intocmirea facturilor emise-primite;
• Intocmirea deconturilor de cheltuieli, deplasarilor si dispozitiilor de plata si de incasare catre caserie;
• Contabilitatea registrului de casa si de banca;
• Emiterea notelor de intrare receptie si a bonului de consum;