Asistenta tehnica si suport în menţinerea conforma, actualizarea documentatiei sistemului de
control intern managerial implementat in cadrul entităţii publice (in conformitate cu prevederile
O.G. 119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare, respectiv Ordinului S.G.G. Nr.600 din 20 aprilie 2018
pentru aprobarea Codului controlului inte...
Asistenta tehnica si suport în menţinerea conforma, actualizarea documentatiei sistemului de
control intern managerial implementat in cadrul entităţii publice (in conformitate cu prevederile
O.G. 119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare, respectiv Ordinului S.G.G. Nr.600 din 20 aprilie 2018
pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
Elaborarea/actualizarea de proceduri de sistem, proceduri operationale, regulamente de
functionare specifice activităţii de control intern, proceduri privind asigurarea protectiei si
securitatii datelor cu caracter personal;
Managementul riscurilor (desfasurarea de activităţi de control intern care sa conduca la
identificare, analiză, evaluare şi tratare a riscurilor/oportunitatilor la care este expusa entitatea:
- identificarea riscurilor si oportunitatilor;
- evaluarea riscurilor şi a nivelurilor asociate pentru fiecare eveniment nedorit care poate avea
impact asupra activităţilor desfăşurate de organizaţie, a sistemelor informatice sau a
informaţiilor ce concura la realizarea matricei nivelului de risc;
- tratarea conceptul de risc, riscul inerent, riscul rezidual, apetitul de risc/ toleranţa la risc;
- identificarea criteriilor de acceptare a riscurilor, a nivelurilor de risc acceptabile (apetit şi
toleranţa la risc), ierarhizarea si prioritizarea riscurilor in functie de toleranta la risc;
Implementarea SNA;