Servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea de proiecte POIM 2014–2020, Axa prioritara 5 — „Amenajarea complexa a râului Jiu în vederea apararii împotriva inundatiilor a Municipiului Craiova”:, — Obiectul I — „Punerea în siguranta a barajului Dumbrava — Rocsoreni, judetul Mehedinti”,, — Obiectul II — „Amenajare râu Jiu pentru marirea gradului de siguranta a digurilor pe sectorul baraj Isalnita — aval Municipiul Craiova,...
Servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea de proiecte POIM 2014–2020, Axa prioritara 5 — „Amenajarea complexa a râului Jiu în vederea apararii împotriva inundatiilor a Municipiului Craiova”:, — Obiectul I — „Punerea în siguranta a barajului Dumbrava — Rocsoreni, judetul Mehedinti”,, — Obiectul II — „Amenajare râu Jiu pentru marirea gradului de siguranta a digurilor pe sectorul baraj Isalnita — aval Municipiul Craiova, judetul Dolj”., Serviciile constau in realizarea urmatoarelor:, — Actualizare Studiu de Fezabilitate (SF) si studii aferente SF, conform Ghidului Solicitantului, Ghid POIM, Ghid Jaspers — proiect integrat,, — Documentatii obtinere avize, acorduri, autorizatii,, — Analiza cost-beneficiu conform ghidului, Analiza institutionala,, — Evaluarea impactului asupra mediului: Evaluarea impactului asupra mediului (EIA), Evaluare corespunzatoare (AA) si Evaluarea în conformitate cu art. 4 alin. (7) din Directiva cadru a apei, Studiu de impact, — Proiect faza PT + DE, întocmit în conformitate cu legislatia în vigoare, respectiv „Hotarâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadrul al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice”,, — Vulnerabilitatea schimbarilor climatice si evaluarea riscurilor,, — Întocmire Cerere de Finantare (CF) si documentatii aferente CF,, — Strategie de achizitii si documentatii întocmite în conformitate cu legislatia privind achizitiile publice (Legea nr. 98/19.5.2016 privind achizitiile publice, Hotarârea nr. 395/2.6.2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice), în vederea demararii procedurilor de licitatie ulterioare (achizitie de lucrari, supraveghere tehnica, audit si publicitate)., Raspunsurile la toate eventualele solicitari de clarificari ale ofertantilor sau informatii suplimentare se vor face de catre autoritatea contractanta in a 10-a zi anterior datei limita de depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile.