Obiectul achiziției constă în contractarea de servicii de asistență tehnică pentru managementul și supervizarea execuției
lucrărilor aferente:- contractului nr. 1182/25.10.2018, Proiectare, Asistență tehnică și Execuție lucrări pentru obiectivul
de investiții „Reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului București (7 obiective însumând o lungime de traseu
de 31,621 km)”, încheiat de Municipiul Bu...
Obiectul achiziției constă în contractarea de servicii de asistență tehnică pentru managementul și supervizarea execuției
lucrărilor aferente:- contractului nr. 1182/25.10.2018, Proiectare, Asistență tehnică și Execuție lucrări pentru obiectivul
de investiții „Reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului București (7 obiective însumând o lungime de traseu
de 31,621 km)”, încheiat de Municipiul Bucureşti cu Compania Municipală Energetica Servicii București SA şi- procedurii de
licitaţie deshisă online „Reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului Bucureşti (patru obiective însumând o lungime
de traseu de 19,861 km)”- 3 Loturi” instrumentată în prezent la nivelul autorităţii contractante Municipiul Bucureşti. Scopul
serviciilor de asistență tehnică pentru managementul și supervizare/dirigenție de șantier pe care prestatorul trebuie să le
asigure pentru obiectivul de investiţii este de a oferi Autorității contractante garanţia că executanții cărora le-au fost
atribuite contractele de execuţie lucrări de reabilitare a rețelei de termoficare îşi vor îndeplini toate responsabilităţile
asumate prin contract, vor respecta prevederile legale, reglementările tehnice şi Caietul de sarcini.Autoritatea contractantă
urmărește asigurarea unei supervizări la cele mai înalte cerințe cu personal tehnic de specialitate, calificat pentru cele
3 loturi de lucrări, conform caietului de sarcini. Durata prestării serviciilor va curge de la ordinul de începere al Achizitorului
pe toată durata de execuție a lucrărilor aferente obiectivului, conform contractelor de lucrări încheiate de Municipiul București,
respectiv pentru - Lotul I: obiectivul 1 - Magistrala I Sud – CM 11’ – CP3 – CV5/4 (sector 2), Lotul II: obiectivul 3 - Magistrala
II Sud CM 43 – CO2 (sector 2) şi obiectivul 4 - Magistrala II – III Grozăvești – C15/20 – CS 12 (sector 1) și Lotul III: obiectivul
5 - Magistrala Progresu – Berceni – CB4 – CO5 (sector 4). -5.1. Durata prestării serviciilor este de 12 luni (până la recepția
la terminarea lucrărilor) de la data transmiterii ordinului de începere a lucrărilor pentru fiecare Obiectiv, la care se adaugă
perioada de garanție ofertată de antreprenor de 60 de luni. Ordinele de începere a serviciilor de asistență tehnică pentru
managementul și supervizarea execuției lucrărilor se vor transmite pentru fiecare din cele 7 obiective, în funcție de emiterea
ordinelor de începere lucrări, conform contractelor de lucrări încheiate de Municipiul București.Durata prestării serviciilor
de 12 luni nu include perioada de sistare a lucrărilor.Nr zile pana la care se pot sol. clarificari inainte de data limita
de depunere a ofertelor este 23 de zile. AC răspunde solicitărilor de clarificari, cu 11 de zile înainte de data limită de
depunere a ofertelor.