Obiectul achizitiei il constitue încheierea unui contract de servicii de asistenţa tehnică de supraveghere a lucrărilor (dirigenţie de şantier):
• pentru supravegherea executiei lucrarilor care fac obiectul Contractului de finantare al proiectului ”Modernizare drum interjudeţean DJ 104A, DJ 105C şi DJ 105P format din DJ 104A km 0+000-45+000, DJ 105C km 6+300-3+800, DJ 105P 0+000-3+800”;
• pentru supravegherea executiei lucr...
Obiectul achizitiei il constitue încheierea unui contract de servicii de asistenţa tehnică de supraveghere a lucrărilor (dirigenţie de şantier):
• pentru supravegherea executiei lucrarilor care fac obiectul Contractului de finantare al proiectului ”Modernizare drum interjudeţean DJ 104A, DJ 105C şi DJ 105P format din DJ 104A km 0+000-45+000, DJ 105C km 6+300-3+800, DJ 105P 0+000-3+800”;
• pentru supravegherea executiei lucrarilor care nu fac obiectul Contractului de finantare al proiectului ”Modernizare drum interjudeţean DJ 104A, DJ 105C şi DJ 105P format din DJ 104A km 0+000-45+000, DJ 105C km 6+300-3+800, DJ 105P 0+000-3+800” şi care vor fi decontate din bugetul propriu al Judetului Braşov.;
• pentru urmarirea comportării în exploatare a construcţiilor executate/obiectivelor de investitii pe perioada de garanţie şi care va fi decontată din bugetul propriu al Judetului Braşov.
Lucrarea pentru care se solicita prestarea serviciului cuprinde modernizarea drumului interjudetean DJ 104A, DJ 105C şi DJ 105P, lungime totala propusa pentru modernizare 49,039 km, a trotuarelor, statii transport public, amenajare alveole statii, realizarea scurgerii apelor pluviale (rigole, santuri, drenuri, puturi absorbante), realizarea de podete transversale, podete drumuri laterale, podete accese, reabilitare 8 poduri, construire 7 poduri noi, zid de sprijin din beton armat, reparatii ziduri dede sprijin existente din beton, canalizare pluviala, realizarea masurilor de siguranta circulatiei si amenajarea trecerilor la nivel cu calea ferata.Contractul cuprinde si proiectare si executie deviere/protejare retele utilitati.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din fisa de date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.