Servicii de asistenţă tehnică prin diriginte de şantier, pentru realizarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Unităţii de Primiri Urgenţe din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu, locaţia Str. Tudor Vladimirescu"
Obiectul contractului îl constituie prestarea serviciilor de asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier pe durata realizării lucrărilor şi pe perioada de garanţie a lucrărilor,...
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginte de şantier, pentru realizarea proiectului "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Unităţii de Primiri Urgenţe din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu, locaţia Str. Tudor Vladimirescu"
Obiectul contractului îl constituie prestarea serviciilor de asistenţă tehnică - dirigenţie de şantier pe durata realizării lucrărilor şi pe perioada de garanţie a lucrărilor, până la semnarea procesului verbal de recepţie a lucrărilor, respectiv supravegherea execuţiei lucrărilor prin realizarea integrală a prevederilor contractului de lucrări, cu respectarea Proiectului tehnic, a condiţiilor de timp, cost şi calitate, prin:
- îndeplinirea rolului de Diriginte de şantier;
- consilierea de specialitate a Autorităţii Contractante în procesul de adoptare a deciziilor referitoare la gestionarea contractului de lucrări, precum şi cu privire la orice revendicări şi dispute contractuale, respectiv probleme ce pot apărea pe parcursul execuţiei lucrărilor în scopul prevenirii revendicărilor financiare şi/sau a întârzierilor;
- asigurarea calităţii corespunzătoare a lucrărilor de construcţii-montaj, optimizând cheltuielile cu investiţia;
- asigurarea serviciilor de supraveghere a execuţiei tehnice de către personal autorizat, corespunzător, pe specialităţi;
- respectarea tuturor prevederilor legislaţiei în vigoare.
Activităţile de dirigentare de şantier, se vor efectua in conformitate cu legislaţia naţională şi internaţională privind execuţia de lucrări. În cazul în care există contradicţii între legislaţia naţională şi reglementările internaţionale privind execuţia de lucrări, reglementările legislaţiei naţionale vor prevala.
Se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 12 zile, termen precizat şi în Fişa de date la secţiunea I.3. În cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat (12 zile), A.C. va răspunde la aceste solicitări cu până la 6 zile înainte de data stabilită pentru depunerea ofertelor.
Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 62.153,44 lei fără T.V.A.