Feedback
I.D.: 63713894

Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş"

Data publicarii
02.12.21 Exista 263.125 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
159.000,00 RON - 159.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş". În cadrul acestui contract, prestatorul, prin diriginţii de şantier propuşi, va superviza contractul de lucrări în fază de execuţie, urmărind deru...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de colectare legume - fructe în judeţul Timiş - proiect pilot pe amplasamentul din comuna Tomnatic, judeţul Timiş". În cadrul acestui contract, prestatorul, prin diriginţii de şantier propuşi, va superviza contractul de lucrări în fază de execuţie, urmărind derularea obiectivelor specifice, aşa cum sunt acestea specificate în caietul de sarcini şi în draftul de contract, după cum urmează: A. În perioada de pregătire a investiţiei: 1. Va verifica existenta autorizaţiei de construire, precum şi îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la încadrarea în termenul de valabilitate; 2. Va verifica concordanţa dintre prevederile autorizaţiei de construire, certificatului de urbanism, avizelor, acordurilor şi ale proiectului; 3. Va studia proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevăzute pentru realizarea constructiilor; 4. Va verifica existenţa tuturor pieselor scrise şi desenate din proiect, inclusiv existenta studiilor solicitate prin certificatul de urbanism sau prin avize şi concordanţa dintre prevederile acestora; 5. Va verifica respectarea reglementàrilor cu privire la verificarea proiectelor de către verificatori de proiecte atestaţi şi însuşirea acestora de càtre expertul tehnic atestat, acolo unde este cazul; 6. Va verifica dacă este precizată în proiect categoria de importanţă a construcţiei; 7. Va verifica existenţa în proiect a programelor de faze determinante; 8. Va verifica existenţa proiectului sau a procedurilor de urmărire specială a comportării în exploatare a construcţiilor, dacă aceasta va fi instituită; 9. Va participa la preluarea amplasamentului şi a reperelor de nivelment şi predarea acestora executantului, libere de orice sarcină, împreuna cu personalul achizitorului; Va participa, împreună cu Antreprenorul, la trasarea generală a construcţiei şi la stabilirea bornelor de reper; 10. Prestatorul va avea obligaţia să se asigure că bornele de reper ale construcţiei sunt marcate corespunzător şi sunt păstrate până la data recepţiei la terminarea Iucrărilor; 11. Va verifica existenţa "Planului calităţii" şi a procedurilor/ instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă; 12. Va verifica existenţa anunţului de începere a lucrărilor la emitentul autorizaţiei şi la I.S.C.; 13. Va verifica existenţa panoului de identificare a investiţiei, dacă acesta corespunde prevederilor legale şi dacă este amplasat la loc vizibil. B. În perioada execuţiei lucrărilor: 1. Va urmări realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile autorizaţiei de construire, ale proiectului, caietului de sarcini şi ale reglementărilor tehnice în vigoare; 2. Va verifica existenţa documentelor de certificare a calităţii produselor pentru construcţii, respectiv corespondenţa calităţii acestora cu prevederile cuprinse în proiect; 3. Va interzice utilizarea produselor pentru construcţii fără certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrement tehnic; 4. Va interzice utilizarea de procedee şi echipamente noi, neagrementate tehnic sau cu agremente tehnice la care avizul tehnic a expirat; 5. Va verifica respectarea tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice; 6. Va verifica respectarea "Planului calităţii", a procedurilor şi instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă; 7. Va interzice executarea de lucrări de către personal necalificat; 8. Va participa la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante; 9. Va efectua verificările prevăzute în reglementările tehnice, va semna şi va ştampila documentele întocmite ca urmare a verificărilor, respectiv procese-verbale în faze determinante, procese-verbale de recepţie calitativă a lucrărilor ce devin ascunse etc.; 10. Va asista la prelevarea de probe de la locul de punere în operă; 11. Va transmite către proiectant, prin intermediul investitorului, sesizările proprii sau ale participanţilor la realizarea construcţiei privind neconformităţile constatate pe parcursul execuţiei; 12. Va informa operativ investitorul privind deficienţele calitative constatate, în vederea dispunerii de măsuri şi, după caz, propun oprirea lucrărilor; 13. Va urmări respectarea de către executant a dispoziţiilor şi/ sau a măsurilor dispuse de proiectant/ de organele abilitate; 14. Va verifica, în calitate de reprezentant al beneficiarului, respectarea prevederilor legale în cazul schimbării soluţiilor tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor; 15. Va anunţa I.S.C. privind oprirea/ sistarea executării lucrărilor de către investitor/ beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros şi va verifica punerea în siguranţă a construcţiei, conform proiectului; 16. Va anunţa I.S.C. privind reluarea lucrărilor la investiţiile la care a fost oprită/ sistată executarea lucrărilor de către investitor/ beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros; 17. Va prelua documentele de la constructor şi proiectant şi va completa Cartea tehnică a construcţiei cu toate documentele prevăzute de reglementările legale; 18. Va urmări dezafectarea lucrărilor de organizare de şantier şi va preda terenul deţinătorului acestuia; 19. Va verifica şi va aviza, în termen de maxim 10 zile situaţiile de lucrări, a situaţiilor de plată aferente cantităţilor de lucrări real executate, prezentate spre decontare pe baza ataşamentelor şi a ofertei financiare a executantului; 20. Nu va acceptă la plată lucrările care nu corespund faptic pe teren din punct de vedere calitativ şi cantitativ. C. La recepţia lucrărilor: 1. Va asigura secretariatul comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor ş va i întocmi actele de recepţie; 2. Va preda către investitor actele de recepţie şi Cartea tehnică a construcţiei după efectuarea recepţiei finale. 3. Va pregăti, în vederea predării către investitor/ beneficiarul final, actele de recepţie, documentaţia tehnică şi economică a construcţiei, împreună cu Cartea tehnică a construcţiei, după recepţia de la terminarea lucrărilor. D. Acordarea de asistenţă tehnică achizitorului pentru perioada de garanţie: 1. Va urmări comportarea construcţiilor şi instalaţiilor în perioada de garanţie. Această activitate va presupune şi întocmirea de rapoarte semestriale şi transmiterea lor către achizitor. 2. Prestatorul prin diriginţii de şantier va transmite achizitorului un raport special cu privire la defecţiunile care au apărut în perioada de garanţie şi pe care executantul trebuie sa le remedieze pe cheltuiala sa, dacă acestea s-au datorat nerespectării clauzelor contractuale de către executant. De asemenea, în cadrul rapoartelor menţionate, se vor menţiona şi eventualele deficienţe apărute din cauza unei exploatări deficitare cum ar fi: nerespectarea programelor de mentenanţă ale echipamentelor specificat de producători, folosirea de personal necalificat pentru activităţile de mentenanţă, etc). 3. După executarea lucrărilor de remediere se va efectua recepţia finală a lucrărilor. Prestatorul prin diriginţii de şantier pregăteşte, în vederea predării către investitor/ beneficiarul final Cartea tehnică a construcţiei după efectuarea recepţiei finale. E. Alte responsabilităţi: 1. Respectarea tuturor clauzelor din contractul de servicii de dirigenţie de şantier, 2. Va întocmi şi va transmite achizitorului, rapoarte asupra derulării lucrărilor sub aspect calitativ si cantitativ precum şi privind modul de încadrare în Graficul de execuţie al executantului. 3. Materialele şi echipamentele care nu au calitatea specificată vor fi propuse spre respingere de către dirigintele de şantier. În acest sens, acesta va întocmi, un raport special pe care îl va transmite în maxim 24 de ore de la constatare achizitorului, în vederea emiterii ordinului administrativ de respingere. 4. Va participa la efectuarea testelor. 5. Se va asigura de corectitudinea datelor şi detaliilor din Jurnalul de şantier. Înregistrările în Jurnalul de şantier vor fi semnate de către reprezentantul executantului la momentul înregistrării şi vor fi verificate şi contrasemnate de dirigintele de şantier în termen de 5 zile de la data înregistrării. 6. În perioada dintre recepţia la terminarea lucrărilor şi recepţia finală, va urmări rezolvarea remedierilor eventualelor deficienţe apărute în perioada de exploatare, 7. Activitatea dirigintelui de şantier va începe după primirea Ordinului de începere al serviciilor de asistenţă tehnică dirigenţie de şantier şi se va finaliza la sfârşitul perioadei de notificare a defecţiunilor, până la emiterea procesului-verbal de recepţie finală în condiţiile legii române aplicabile. 8. Dirigintele de şantier va participa la toate întâlnirile organizate de constructorul lucrării pe şantier cu reprezentanţi ai Inspectoratului de Stat în Construcţii în vederea verificării execuţiei lucrărilor în conformitate cu proiectul tehnic avizat conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare. 9. Dirigintele de şantier va asigura personal pentru supravegherea lucrărilor în şantier pe toată perioada execuţiei lucrărilor şi pentru toate specialităţile. 10. Personalul dirigintelui de şantier va avea obligaţia participării la toate şedinţele de lucru şi de progres organizate de achizitor şi va întocmi minut. Obligaţiile prevăzute mai sus nu sunt limitative, prestatorul prin diriginţii de şantier putând participa în toate fazele privind realizarea construct. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care solicitările de clarificări/ informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut la punctul I.3), respectiv 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier, pentru realizarea obiectivului de investiţie publică "Centru de recuperare pentru copii cu dizabilităţi Speranţa" amplasat în Timişoara, str. Cornelia Sălceanu, nr. 11  
Acord-cadru de servicii: Asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru obiectivul: "Lucrări de întreţinere curentă şi periodică a drumurilor judeţene"  
Servicii asistentă tehnica de specialitate prin diriginţi de santier pentru acordul cadru de executie de lucrări Lot 1:Reparaţii curente, întreţinere şi în regim de urgenţă (avarii) pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat aferente învăţământului preşcolar şi secundar inferior (grădiniţe şi şcoli gimnaziale)  
Servicii de proiectare faza ,, proiect tehnic" şi lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizare Sediul Detaşamentului 2 Pompieri Timişoara"  
Lucrări - proiectare şi execuţie privind "Amenajare intersecţie DJ 692A cu DC 46, în Dudeştii Noi"  
Servicii de proiectare si execuţie de lucrări pentru obiectivul de investiţii ""Creşterea eficienţei energetice şi gestionarea inteligentă a energiei în cadrul reşedinţei Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş,, în cadrul PNRR/2022/C5/2/B.2., Componenta 5-Valul renovării/Axa 2  
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 12.10.21
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 12.10.21
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 19.08.21
SERVICII - SF+PT Proiect pilot-bandă rapidă de transport public – Centru-Spitalul Judeţean 19.08.21