Obiectul achizitiei consta in Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie „Extindere Delfinariu, municipiul Constanţa” finantat prin Programul pentru dezvoltarea investiţiilor in turism- Masterplanul investiţiilor in turism şi a criteriilor de eligibilitate a proiectelor de investiţii in turism, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.558 din 4 august 2017, conform proiectului tehnic...
Obiectul achizitiei consta in Servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţie „Extindere Delfinariu, municipiul Constanţa” finantat prin Programul pentru dezvoltarea investiţiilor in turism- Masterplanul investiţiilor in turism şi a criteriilor de eligibilitate a proiectelor de investiţii in turism, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.558 din 4 august 2017, conform proiectului tehnic (PT+DE+CS) întocmit pentru executia lucrărilor de demolare, lucrărilor de construire (arhitectură, rezistenţă, instalaţii electrice, instalaţii sanitare, instalaţii termice), organizare de şantier.
Activităţile privind serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului constau în urmărirea modului de respectare a proiectului şi a calităţii execuţiei lucrărilor de construire, conform reglementărilor în vigoare, fiind luate toate măsurile impuse de legislaţia aplicabilă, pe toată durata de execuţie a lucrărilor.
Serviciile de asistenţă tehnică vor viza cu precădere asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmirea documentaţiei tehnice conformă cu execuţia, participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în construcţii, derularea tuturor activităţilor necesare transmiterii către Beneficiar a Certificatului de performanţă energetică a clădirii şi a documentaţiei suport pentru obţinerea autorizaţie de securitate la incendiu şi omisiunile din proiect, fără a se limita la acestea.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute de art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la Sectiunea I.3. din Fisa de date, respectiv 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.