Obiectul achiziţiei constă în contractarea de servicii de asistenţă tehnică pentru managementul şi supervizarea execuţiei lucrărilor aferente:
- contractului nr. 1182/25.10.2018, Proiectare, Asistenţă tehnică şi Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului Bucureşti (7 obiective însumând o lungime de traseu de 31,621 km)", încheiat de Municipiul Bucureşti cu Compan...
Obiectul achiziţiei constă în contractarea de servicii de asistenţă tehnică pentru managementul şi supervizarea execuţiei lucrărilor aferente:
- contractului nr. 1182/25.10.2018, Proiectare, Asistenţă tehnică şi Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului Bucureşti (7 obiective însumând o lungime de traseu de 31,621 km)", încheiat de Municipiul Bucureşti cu Compania Municipală Energetica Servicii Bucureşti SA şi
- procedurii de licitaţie deshisă online "Reabilitarea sistemului de termoficare al Municipiului Bucureşti (patru obiective însumând o lungime de traseu de 19,861 km)"- 3 Loturi" instrumentată în prezent la nivelul autorităţii contractante Municipiul Bucureşti.
Scopul serviciilor de asistenţă tehnică pentru managementul şi supervizare/dirigenţie de şantier pe care prestatorul trebuie să le asigure pentru obiectivul de investiţii este de a oferi Autorităţii contractante garanţia că executanţii cărora le-au fost atribuite contractele de execuţie lucrări de reabilitare a reţelei de termoficare îşi vor îndeplini toate responsabilităţile asumate prin contract, vor respecta prevederile legale, reglementările tehnice şi Caietul de sarcini.
Autoritatea contractantă urmăreşte asigurarea unei supervizări la cele mai înalte cerinţe cu personal tehnic de specialitate, calificat pentru cele 3 loturi de lucrări, conform caietului de sarcini.
Durata prestării serviciilor va curge de la ordinul de începere al Achizitorului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente obiectivului, conform contractelor de lucrări încheiate de Municipiul Bucureşti, respectiv pentru - Lotul I: obiectivul 1 - Magistrala I Sud – CM 11’ – CP3 – CV5/4 (sector 2), Lotul II: obiectivul 3 - Magistrala II Sud CM 43 – CO2 (sector 2) şi obiectivul 4 - Magistrala II – III Grozăveşti – C15/20 – CS 12 (sector 1) şi Lotul III: obiectivul 5 - Magistrala Progresu – Berceni – CB4 – CO5 (sector 4). -5.1. Durata prestării serviciilor este de 12 luni (până la recepţia la terminarea lucrărilor) de la data transmiterii ordinului de începere a lucrărilor pentru fiecare Obiectiv, la care se adaugă perioada de garanţie ofertată de antreprenor de 60 de luni. Ordinele de începere a serviciilor de asistenţă tehnică pentru managementul şi supervizarea execuţiei lucrărilor se vor transmite pentru fiecare din cele 7 obiective, în funcţie de emiterea ordinelor de începere lucrări, conform contractelor de lucrări încheiate de Municipiul Bucureşti.
Durata prestării serviciilor de 12 luni nu include perioada de sistare a lucrărilor.
Nr zile pana la care se pot sol. clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 23 de zile. AC răspunde solicitărilor de clarificari, cu 11 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.