Serviciile de asistenta tehnică furnizate consta în:
• Alocarea unei echipe de specialişti dedicaţi beneficiarului (Level 1, Level
2, Level 3), care se vor ocupa de mentenanţă, suportul si optimizarea
infrastructurii de statii de lucru & periferice, a infrastructurii de servere
din DataCentere (Strada G. Baritiu 26-28 – “DataCentrul Grid”, Strada
Daicoviciu 15 – sala E34, Strada Memorandumului 28 – sala 112 si
strada ...
Serviciile de asistenta tehnică furnizate consta în:
• Alocarea unei echipe de specialişti dedicaţi beneficiarului (Level 1, Level
2, Level 3), care se vor ocupa de mentenanţă, suportul si optimizarea
infrastructurii de statii de lucru & periferice, a infrastructurii de servere
din DataCentere (Strada G. Baritiu 26-28 – “DataCentrul Grid”, Strada
Daicoviciu 15 – sala E34, Strada Memorandumului 28 – sala 112 si
strada Observatorului 2 - Sala 101 S) si periferice.
• Servicii de mentenanta infrastructura IT, retelistica, sisteme de operare
si aplicatii de tip office, anti-virus.
• Mentenanta software a tuturor statiilor de lucru - curatare registri, update
Windows pentru securitate, antivirus, rezolvarea tuturor problemelor
legate de retelistica, periferice, imprimante şi scanere.
• Consultanta si intermediere in achizitia/modificarea oricaror sisteme
apartinand infrastructurii beneficiarului
• Asistenţă tehnică si interventii remote la cererea beneficiarului in număr
nelimitat cu software de asistenţă la distanta licentiate.
• Cererile de suport IT vor fi facute intr-un portal de helpdesk pus la dispozitie
de catre furnizor sau direct pe mail către un grup de suport.
• Verificare si configurare politici de backup pentru servere, maşini virtuale,
sisteme de stocare si alte echipamente de calcul care necesită backup.
• Instalare, reinstalare, configurare, updatare şi monitorizare echipamente IT
aflate în cele 4 DataCentere mai sus menţionate
• Instalare, r