servicii de asistenţă tehnică, întreţinere şi reparaţii cu garantarea timpului de repunere în funcţiune, pentru echipamentele HPe (servere, unităţi de stocare, pachete software conexe) deţinute de entitatea contractantă, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în prezentul caiet de sarcini, pentru:
1.1 Echipamentele IT existente în cele două sedii ale entităţii contractante din Bucureşti şi Braşov, definit...
servicii de asistenţă tehnică, întreţinere şi reparaţii cu garantarea timpului de repunere în funcţiune, pentru echipamentele HPe (servere, unităţi de stocare, pachete software conexe) deţinute de entitatea contractantă, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în prezentul caiet de sarcini, pentru:
1.1 Echipamentele IT existente în cele două sedii ale entităţii contractante din Bucureşti şi Braşov, definite la punctul 7D;
1.2 Pachetele software conexe echipamentelor definite la punctul 7D.
Durata contractuala este de 36 de luni, timp în care prestatorul va asigura:
1.3 Realizarea planului anual de suport, incluzând evaluări trimestriale cu privire la starea de funcţionare a echipamentelor aflate în suport, de tip "system health check";
1.4 Remedierea tuturor incidentelor hardware şi software, conform matricei SLA, inclusiv înlocuirea componentelor hardware defecte, identificate cu un grad ridicat de uzură sau a căror funcţionare este identificată ca fiind necorespunz