Achiziţia acestui serviciu se va realiza pe loturi, dupǎ cum urmeazǎ:
Lot nr. 1 - Trotuare si pista de biciclete B-dul Mihai Viteazul;
Lot nr. 2 - Modernizare coridor integrat de mobilitate urbană axa est-vest: str. Simion – Bărnuţiu;
Lot nr. 3 - Modernizare coridor integrat de mobilitate urbană axa est-vest: str. Corneliu Coposu – Avram Iancu;
Lot nr. 4 - Modernizare coridor integrat de mobilitate urbană axa est-vest: str...
Achiziţia acestui serviciu se va realiza pe loturi, dupǎ cum urmeazǎ:
Lot nr. 1 - Trotuare si pista de biciclete B-dul Mihai Viteazul;
Lot nr. 2 - Modernizare coridor integrat de mobilitate urbană axa est-vest: str. Simion – Bărnuţiu;
Lot nr. 3 - Modernizare coridor integrat de mobilitate urbană axa est-vest: str. Corneliu Coposu – Avram Iancu;
Lot nr. 4 - Modernizare coridor integrat de mobilitate urbană axa est-vest: str. Gh. Doja;
Lot nr. 5 – Modernizare coridor integrat de mobilitate urbana axa sud: str. 22 Decembrie 1989.
Procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive (care prevede posibilitatea de anulare a procedurii de atribuire a contractului, în conform cu prevederile DA), motiv pentru care AC îsi rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă şi/sau de a anula întreaga procedură de atribuire, in conformitate cu prevederile L nr. 11/2018.
Clauza suspensiva - Procedura de atribuire este initiata sub incidenta clauzei suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu MDRAP sau dacǎ aceastǎ condiţie nu este indeplinitǎ, de identificarea altei surse de finanţare.
Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 11/2018, AC precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu MDRAP sau prin identificarea altei surse de finanţare.
In cazul în care, indiferent de motive, contractul de finantare cu MDRAP nu se va semna, AC îsi rezerva dreptul de a aplica prevederile Legii nr. 11/2018, dupa primirea notificarii din partea MDRAP cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica sau de a semna contractul de achiziţie publicǎ, dacǎ se identificǎ o altǎ sursa de finanţare.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri înteleg ca autoritatea contractanta si/sau MDRAP nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca AC si/sau MDRAP au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptǎ utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumȃndu-şi ȋntreaga rǎspundere ȋn raport cu eventualele prejudicii pe le-ar putea suferi ȋn situaţia descrisǎ. Clauza suspensiva are o aplicabilitate o perioada de 8 luni dupǎ stabilirea cȃştigǎtorului, respectiv dupǎ comunicarea rezultatului procedurii şi rǎmȃnerii acesteia definitive, fie ca urmare a necontestǎrii, fie ca urmare a emiterii unei decizii, ȋn situaţia ȋn care a fost formulatǎ o contestaţie. Dacǎ, condiţia semnǎrii contractului de finanţare nu este ȋndeplinitǎ ȋn acest termen sau nu este identificatǎ o altǎ sursǎ de finanţare, procedura de atribuire va fi anulatǎ. In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre AC.