Feedback
I.D.: 43517655

Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA

Data publicarii
06.03.20 Exista 1.014.626 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Termenul limita pentru depunere:
08.04.20
Pretul estimativ:
1.248.000,00 RON - 1.872.000,00 RON
Documente participare:
  1. CaietSarciniOracle_2020_2.docx
  2. Formulare Oracle - MD.docx
  3. Instructiuni catre ofertanti Oracle - MD.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de" Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA". Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură foloseste pentru gestionar...
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de" Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA". Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură foloseste pentru gestionarea bazelor de date un numar de licente pentru pachetul Oracle Standard si Enterprise Edition si pachetul Real Application Clusters, conform caiet de sarcini. Sistemul informatic al Agentiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură a fost dezvoltat inca din anul 2006 pe solutia Oracle pentru gestiunea bazelor de date. Schimbarea solutiei nu poate fi facuta din punct de vedere tehnic fara refacerea completa a sistemului, cu costuri foarte mari si timpi mari de executie. Suportul tehnic pentru licentele Oracle este esential pentru buna desfasurare a activitatilor de proiectare si mentenanta a bazelor de date in cadrul APIA şi rularea în bune condiţii a aplicaţiilor informatice utilizate pentru indeplinirea atribuţiilor pe care Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură le are. Datorita dezvoltarii accentuate a aplicatiilor de baze de date, la sfarsitul anului 2012, prin contractul nr. 2320 din 26.11.2012, a fost livrat un echipament specializat pentru bazele de date Oracle - EXADATA X2-2. Echipamentul are in dotare 4 servere de baze de date cu un numar de 48 core si 7 servere de Storage cu un numar de 84 core. Mentionam numarul de CPU core pentru ca toate licentele de functionare ale pachetului de software de baze de date, Oracle 11g sunt atasate numarului de CPU Core din masina pe care ruleaza software-ul. Pentru pastrarea in conditii de functionare a sistemului de licente ORACLE si pentru pastrarea in conditii de functionare a echipamentului EXADATA X2-2 pe care ruleaza licentele ORACLE, se propune achizitionarea de servicii de suport software si intretinere. Se va încheia un contract pe o perioadă de 8 luni, cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni în anul 2021 care va cuprinde următoarele servicii: CAREGORIA 1: Serviciile de mentenanta hardware pentru produsele Oracle, EXADATA X2-2 half rack CATEGORIA 2: Serviciile de suport tehnic software pentru produsele Oracle Durata contractului: 8 luni cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni în anul 2021 conform prevederilor art. 165 din HG nr. 395/2016. Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 16 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu