Feedback
I.D.: 55135990

Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA"

Data publicarii
18.03.21 Exista 1.014.936 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Termenul limita pentru depunere:
19.04.21
Pretul estimativ:
1.316.000,00 RON - 1.974.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.03.21 Publicat la 31.03.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de" Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA". Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură foloseste pentru gestionar...
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) a demarat o procedura de achizitie pentru atribuirea unui contract de" Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA". Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură foloseste pentru gestionarea bazelor de date un numar de licente pentru pachetul Oracle Standard si Enterprise Edition si pachetul Real Application Clusters, conform tabelului de mai jos. Nr Licente existente la 01.03.2018 Cantitate 1 Oracle Partitioning - Processor Perpetual 16 2 Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual 8 3 Oracle Real Application Clusters - Processor Perpetual 16 4 Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual 24 5 Oracle Real Application Clusters - Processor Perpetual 24 6 Oracle Partitioning - Processor Perpetual 24 7 Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual 3 8 Internet Application Server Java Edition - Processor Perpetual 6 9 Oracle Internet Developer Suite - Named User Plus Perpetual 1 10 Exadata Storage Server Software - Disk Drive Perpetual 84 11 Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual 24 12 Oracle Tuning Pack - Processor Perpetual 24 13 Oracle Data Integrator Enterprise Edition - Processor Perpetual 12 Pentru pastrarea in conditii de functionare a sistemului de licente ORACLE si pentru pastrarea in conditii de functionare a echipamentului EXADATA X2-2 pe care ruleaza licentele ORACLE, se intenţionează achizitionarea de servicii de suport software si intretinere hardware conform necesităţilor identificate în următoarele 2 categorii de servicii: CATEGORIA 1: Servicii de întretinere -mentenanta hardware pentru produsele Oracle, EXADATA X2-2 half rack CATEGORIA 2: Servicii de suport tehnic software pentru produsele Oracle Durata contractului: 8 luni cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni în anul 2022 conform prevederilor art. 165 din HG nr. 395/2016. Descrierea detaliata a serviciilor care se solicita a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini. Plata serviciilor se va realiza proportional cu perioada derulării contractului, după încheierea acestuia, cu aplicarea preturilor unitare lunare precizate in Anexa la Formularul de oferta financiara. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, in a 11 –a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA"  
“Servicii de actualizare (up-grade) si servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura”  
“Servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate Oracle Data Base si Servicii de întretinere echipament hardware EXDATA X2-2 ”  
“Servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate Oracle Data Base si Servicii de întretinere echipament hardware EXDATA X2-2 ” 02.06.16
„Servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate Oracle Data Base si Servicii de întretinere echipament hardware EXDATA X2-2”.  
Servicii de asistenţă tehnică de suport "Software ORACLE Data Base Support" 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si servicii standard de intretinere Hardware pentru echipamente de tip server EXADATA in DATA CENTER APIA 08.04.20
Servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura  
Servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura  
Servicii de suport tehnic pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura 27.04.15
“Servicii de actualizare (up-grade) la versiunile noi pentru produsele software licentiate Oracle detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura si servicii de suport tehnic aferent acestor licente dupa up-gradarea lor la versiunile noi actualizate ” 05.11.13