Compania Naţională de Investiţii doreşte sa achiziţioneze, prin achiziţie directă, servicii de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru obiectivul de investiţii: “Consolidare, restaurare şi punere în valoare Biserica de Lemn "Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavril" - La Pantazi, comuna Lunguleţu, judeţul Dâmboviţa". Oferta va fi întocmită conform documentelor achiziţiei (prezentul anunţ publicitar, ca...
Compania Naţională de Investiţii doreşte sa achiziţioneze, prin achiziţie directă, servicii de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru obiectivul de investiţii: “Consolidare, restaurare şi punere în valoare Biserica de Lemn "Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavril" - La Pantazi, comuna Lunguleţu, judeţul Dâmboviţa". Oferta va fi întocmită conform documentelor achiziţiei (prezentul anunţ publicitar, caietul de sarcini şi formularele) şi trebuie să aibă o perioadă de valabilitate de minimum 90 (nouăzeci) de zile. De asemenea, toţi operatorii economici participanţi la prezenta achiziţie (ofertant – individual/lider/asociat / subcontractant /terţ susţinător) vor prezenta, la momentul depunerii ofertei, şi următoarele documente: - Certificatul de atestare fiscală emis de ANAF. Informaţiile cuprinse în certificatul de atestare fiscală trebuie să fie actuale la data limita de depunere a ofertei. - Certificatul constatator emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (denumit în continuare "ONRC") din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limită de depunere a ofertei. Obiectul contractului trebuie sa aibă corespondent în codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; - Documente care să ateste beneficiarul/beneficiarii real(i) al/ai operatorului economic (Formularul nr. 8, punctul 2). În cazul în care există subcontractanţi, acordul de subcontractare se va depune semnat atât de ofertant, cât şi de subcontractant. Pe lângă semnarea fiecărui document conform celor prevăzute în cadrul formularelor sau a legislaţiei aplicabile, întreaga ofertă trebuie să fie asumată de către ofertant. Achiziţia se va finaliza prin semnarea unui contract de servicii, încheiat cu ofertantul care are oferta admisibilă (acceptabilă, conformă şi adecvată) cu preţul cel mai scăzut, conform criteriului de atribuire. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, departajarea se va face prin solicitarea de noi propuneri financiare, şi oferta câştigătoare va fi desemnată cea care va prezenta preţul cel mai scăzut. * De asemenea, în situaţia în care, în urma reofertării, valorile vor fi identice, departajarea se face în funcţie de numărul de angajaţi ai companiei ofertante. În acest caz, se va transmite pe e-mail o solicitare de clarificare către ofertanţi, de transmitere a unui extras recent (emis în ultimele 30 de zile) din Registrul general de evidenţă a salariaţilor – Revisal, din care să rezulte numărul total al angajaţilor activi.