Feedback
I.D.: 36131927

Servicii de asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului pentru obiectivul: "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE A PALATULUI ADMINISTRATIV ZALĂU" în cadrul Programului Operaţional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 3 – Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţie 3.1. – sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice şi în sectorul de locuinţe, Operaţiunea B - Clădiri Publice – Cod SMIS 115460

Data publicarii
24.05.19 Exista 57.426 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
07.06.19
Pretul estimativ:
131.000,00 RON - 131.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1044153.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de servicii avand ca obiect servicii de asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului cu un operator economic specializat in vederea asigurării serviciului de Asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului, asigurarea asistentei necesare executării/finalizării lucrărilor de execuţie la obiectivul de investiţii: „Creşterea eficien...
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de servicii avand ca obiect servicii de asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului cu un operator economic specializat in vederea asigurării serviciului de Asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului, asigurarea asistentei necesare executării/finalizării lucrărilor de execuţie la obiectivul de investiţii: „Creşterea eficienţei energetice a Palatului Administrativ Zalău”, de către personal autorizat (proiectanţi specialitate/verificatori proiecte atestaţi/experţi tehnici/alte categorii de specialişti necesari) pentru toate categoriile de lucrări cuprinse in proiect: A1, A2, A8, B1, C, D, E, F Cc, Ci, Ie, Is, It, Ig. Valoarea estimata totala este 131.000,00 fără TVA. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea pragurilor valorice prevazute de Legea nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asistenţă tehnică de specialitate din partea proiectantului pentru obiectivul: "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE A PALATULUI ADMINISTRATIV ZALĂU" în cadrul Programului Operaţional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 3 – Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţie 3.1. – sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice şi în sectorul de locuinţe, Operaţiunea B - Clădiri Publice – Cod SMIS 115460  
Execuţie de lucrări în cadrul proiectului: " CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE A PALATULUI ADMINISTRATIV ZALĂU" finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 3 – Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţie 3.1. – sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice şi în sectorul de locuinţe, Operaţiunea B - Clădiri Publice – Cod SMIS 115460. 19.09.19
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Creşterea eficienţei energetice a clădirii sediului primăriei şi căminului cultural, localitatea Buciumi, comuna Buciumi, judeţul Sălaj" 02.04.24
Executie de lucrari, in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE PRIN REABILITAREA CLĂDIRII DISPENSARULUI MEDICAL UMAN DIN LOCALITATEA FILDU DE JOS, COMUNA FILDU DE JOS, JUD. SĂLAJ" 05.04.24
Executie de lucrari, in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE PRIN REABILITAREA CLĂDIRII DISPENSARULUI MEDICAL UMAN DIN LOCALITATEA FILDU DE JOS, COMUNA FILDU DE JOS, JUD. SĂLAJ" 23.01.24
Executie de lucrari, in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE PRIN REABILITAREA CLĂDIRII DISPENSARULUI MEDICAL UMAN DIN LOCALITATEA FILDU DE JOS, COMUNA FILDU DE JOS, JUD. SĂLAJ" 18.01.24
Executie de lucrari in cadrul proiectului "Reabilitarea şi modernizarea sediului Primăriei Bănişor pentru creşterea eficienţei energetice" 04.01.24
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca) in cadrul proiectului "FURNIZARE TRACTOR CU REMORCĂ ÎN VEDEREA DOTĂRII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZĂPEZIRE, ÎNTREŢINERE ŞI SALUBRIZARE SPAŢII PUBLICE A COMUNEI SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ" 06.09.21
Furnizare tractor cu echipamente accesorii (remorca) in cadrul proiectului "FURNIZARE TRACTOR CU REMORCĂ ÎN VEDEREA DOTĂRII SERVICIULUI PUBLIC DE DESZĂPEZIRE, ÎNTREŢINERE ŞI SALUBRIZARE SPAŢII PUBLICE A COMUNEI SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ" 25.06.21
Execuţie lucrări de construcţie capele, cu loturile: LOT 1: "ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ" LOT 2: " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ" 20.01.22