Feedback
I.D.: 42800455

Servicii de asistenţă şi suport tehnic pentru aplicaţie informatică de gestiune a documentelor

Data publicarii
15.05.19 Exista 249.715 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72211000-7
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Asistenţa telefonică, on line sau e-mail pentru utilizarea aplicaţiei de către angajaţii instituţiei (peste 150): - Asistenţa tehnică şi funcţională în vederea utilizării corecte a aplicaţiei. - Identificarea erorilor sau problemelor apărute în utilizarea aplicaţiei - Verificare remote sau în sisteme de test/development în vederea depistării erorilor evidenţiate de către utilizatori. - Oferirea de soluţii pentru rezo...
1. Asistenţa telefonică, on line sau e-mail pentru utilizarea aplicaţiei de către angajaţii instituţiei (peste 150): - Asistenţa tehnică şi funcţională în vederea utilizării corecte a aplicaţiei. - Identificarea erorilor sau problemelor apărute în utilizarea aplicaţiei - Verificare remote sau în sisteme de test/development în vederea depistării erorilor evidenţiate de către utilizatori. - Oferirea de soluţii pentru rezolvarea provizorie sau definitivă a problemelor evidenţiate de către utilizatori. Durata: 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână, în intervalul orar 08 - 18, Luni – Vineri, exceptând perioadele de sărbători legale. 2. Asistenţă remote – prin conectare remote la sistemele utilizatorilor şi/sau pe serverul aplicaţiei. Are rolul de a identifica cât mai repede erori sau probleme evidenţiate de către utilizatori, probleme sau erori care n-au putut fi rezolvate conform pct.1. şi prevăd: - Verificare tehnică şi funcţională în vederea identificării modului de utilizare al aplicaţiei şi depistării erorilor umane sau software în folosirea şi utilizarea aplicaţiei. - Update sistem local sau server în vederea rezolvării problemelor evidenţiate, dacă este posibil. - Teste funcţionale în vederea verificării corectitudinii modificărilor. Durata: 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână, în intervalul orar 08 - 18, Luni – Vineri, exceptând perioadele de sărbători legale. 3. Asistenţă on site – cu deplasare la sediul beneficiarului. Prezenta ofertă include cinci deplasări ale prest
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu