Servicii de asistenţă şi mentenanţă a aplicaţiei Pro TAXI pentru modulele: Evidenţă şi calcul taxe şi impozite persoane fizice, Evidenţă şi calcul taxe şi impozite persoane juridice, Evidenţă şi calcul chirii şi concesiuni, Contabilitatea veniturilor, Facturare chirii şi concesiuni, Comunicare web cu contribuabilii, Plata prin internet cu card bancar, Administrare infochioşc, Plata prin terminale tip P.O.S., Modul validare-...
Servicii de asistenţă şi mentenanţă a aplicaţiei Pro TAXI pentru modulele: Evidenţă şi calcul taxe şi impozite persoane fizice, Evidenţă şi calcul taxe şi impozite persoane juridice, Evidenţă şi calcul chirii şi concesiuni, Contabilitatea veniturilor, Facturare chirii şi concesiuni, Comunicare web cu contribuabilii, Plata prin internet cu card bancar, Administrare infochioşc, Plata prin terminale tip P.O.S., Modul validare-corectare adrese, Modul gestionare contracte de vânzare cumpărare cu plata integrală în rate a locuinţelor pentru tineri (ANL), Modul patrimven, Modul import extrase trezorerie, Modul conectare Docmanager si Selfpay, Administrare parametrii aplicaţie, conform cerintelor caietului de sarcini nr. 213065/10.06.2024.
Asistenta tehnica si mentenanta se va efectua la distanta (online) sau prin deplasarea la sediul beneficiarului in cadrul Directiei Impozite si Taxe, str. Calea Bucuresti nr.51C, pentru aplicatia si modulele aplicatiei Pro Taxi constand in: depanarea problemelor rezultate din exploatare a aplicatiei, instalari, configurari, parametrizari, optimizari de executie, optimizari de interfata, instruiri privind facilitatile noi si asistenta tehnica si mentenanta la administrarea bazelor de date si a serverelor pe care acestea sunt gazduite, constand in instalari, configurari, actualizari, parametrizari, optimizari de executie.
Cantitatea de servicii pentru anul 2024 (maxim 6 luni):
Prestarea de servicii cuprinde urmatoarele activitati:
a) servicii de asistenta tehnica si mentenanta a aplicatiei ProTAXi pentru modulele:
- evidenta si calcul taxe si impozite persoane fizice;
- evidenta si calcul taxe si impozite persoane juridice;
- evidenta si calcul chirii si concesiuni;
- contabilitatea veniturilor;
- facturare chirii si concesiuni;
- comunicare web cu contribuabilii;
- plata prin internet cu card bancar;
- administrare Infochiosc;
- plata prin terminale P.O.S;
- corectare-validare adrese;
- gestionare contracte de vanzare-cumparare cu plata integrala in rate a locuintelor pentru tineri (ANL);
- patrimven;
- Modul import extrase trezorerie;
- Modul conectare Docmanager si Selfpay;
- administrare parametrii aplicatie,
constand in:
1. Mentinerea bunei functionari a modulelor aplicatiei;
2. Actualizari de formularistica in conformitate cu modificarile legislative si a sistemului de management al calitatii implementat la nivelul Primariei Municipiului Craiova;
3. Actualizari de calcul fiscal si contabil in conformitate cu modificarile legislative; actualizare de procedura si calcul in conformitate cu prevederile legislatiei referitoare la suspendarea actelor administrative si a actelor de executare; Actualizari ale actelor administrative si ale actelor de executare; actualizari de calcul fiscal si contabil in conformitate cu Legea prevenirii nr.270/2017;
4. Asistenta tehnica si mentenanta, la distanta, (online), sau prin deplasarea la sediul beneficiarului, pentru modulele aplicatiei ProTaxi constand in: depanarea problemelor rezultate din exploatare a aplicatiei, instalari, configurari, parametrizari, optimizari de executie, optimizari de interfata, instruiri privind facilitatile noi si asistenta la administrarea aplicatiei.
5. Asistenta tehnica si mentenanta la administrarea bazelor de date si a serverelor pe care acestea sunt gazduite, constand in instalari, configurari, actualizari, parametrizari, optimizari de executie.
b) Extensii si modificari a aplicatiei ProTaxi (rapoarte/liste, proceduri machete noi): Generare liste/rapoarte pentru institutii de control (Camera de conturi — 10 liste);
Se va încheia un contract de achiziţie publică de servicii, serviciile urmând a fi prestate de la data semnarii contractului de catre părti până la 31.12.2024 (max. 6 luni), conform caietului de sarcini nr. 213065/10.06.2024, cu posibilitatea de prelungire a duratei de prestare a serviciilor ce fac obiectul contractului cu maxim 3 luni in anul 2025 şi suplimentarea corespunzătoare a cantităţii de servicii de asistenta tehnica si mentenanta deja achiziţionate cu maxim 50 %, condiţionat de fondurile bugetare alocate cu această destinaţie, conform art. 165 alin (1) din HG nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Valoarea estimată fără TVA : între: 255.500,00 lei fără TVA şi 369.500,00 lei fără TVA.
Valoarea minimă a intervalului, respectiv 255.500,00 lei fără TVA reprezintă valoarea estimată până la 31.12.2024, în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele, iar valoarea maximă, respectiv 369.500,00 lei fără TVA, reprezintă valoarea estimată globală ce cuprinde şi valoarea suplimentărilor, conform prevederilor art. 165 alin. (1) din HG nr. 395/2016, cu moodificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului de achizitie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului de achiziţie publică in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.