Se solicita o persoana din cadrul unei societati comerciale sau PFA care sa presteze Servicii de secretariat -asisitenta in birou - secrtetariar, in cadrul Directiei Economice APIA aparat Central
Principalele activitati:
Înregistrarea documentelor/emailurilor primite de la terte persoane in registru electronic;
Gestionarea şi actualizarea permanenta a registrului de evidenta si inregistrare electronica a documentelor cons...
Se solicita o persoana din cadrul unei societati comerciale sau PFA care sa presteze Servicii de secretariat -asisitenta in birou - secrtetariar, in cadrul Directiei Economice APIA aparat Central
Principalele activitati:
Înregistrarea documentelor/emailurilor primite de la terte persoane in registru electronic;
Gestionarea şi actualizarea permanenta a registrului de evidenta si inregistrare electronica a documentelor constituite/intrate la nivelul directiei;
Distribuirea documentelor repartizate de catre directorul DE si obtinerea semnaturilor de primire a lucrarilor repartizate in registru intrare/iesire format hartie;
Primirea si evidentierea tuturor documentelor repartizate spre solutionare DE;
Colectarea, centralizarea şi prelucrarea tuturor datelor din Registru Intrare/Ieşire urmărite de DE, în vederea realizǎrii situaţiilor privind evidenţa cantitativă- a tuturor adreselor intrate, obiectul acestora, fondul de finantare (daca e cazul), termenul de raspuns, repartizarea în funcţie de serviciu;
Colectarea, centralizarea şi prelucrarea tuturor datelor primite de la Centrele Judeţene APIA şi APIA Central, în vederea întocmirii stuaţiilor centralizatoare, grafice de incarcare pe functionari;
Pregătirea documentelor generate de DE în vederea predării pentru arhivare, inventariere, etc.,
Comunicarea documentelor (adrese, note, referate) elaborate de catre DE catre alte directii din cadrul APIA, catre Centre Judetene ale APIA, catre alte institutii, petenti, etc.,
Redactarea unor situatii trimestriale/anuale la solicitarile formulate de conducerea DE,
Scanarea/copierea documentelor si trimitere documentelor scanate catre conducerea DE/persoanelor nominalizate,
gestionarea registrelor DE,
poarta raspundere stampilei DE ( patrat de intrare /iesire ),
prelucrarea de text si tehnoredactare computerizata,
elaborarea listelor de adrese si expedierea corespondentei,
Orice alte activitati ce au ca obiect activitati de secretariat, colectarea, inregistrarea, centralizarea şi prelucrarea datelor necesare pentru evidenta tehnico- operativă a DE.
Valoarea estimata a fost calculate pentru o perioada estimate de 7,5 luni a contractului.