Pachet de Servicii de Asigurare a Centralei Electrice Eoliene Horia, pentru o perioada de 12 luni
1. Asigurarea PD "Physical Damage"- (sau "Damage to Physical Assets and Systems Risk" adică: riscul de deteriorare a activelor fizice şi riscul de sistem) reprezintă riscul de pierdere financiară sau reputaţională neaşteptată ca urmare a deteriorării activelor fizice deţinute sau exploatate, de la dezastre naturale sau alte eve...
Pachet de Servicii de Asigurare a Centralei Electrice Eoliene Horia, pentru o perioada de 12 luni
1. Asigurarea PD "Physical Damage"- (sau "Damage to Physical Assets and Systems Risk" adică: riscul de deteriorare a activelor fizice şi riscul de sistem) reprezintă riscul de pierdere financiară sau reputaţională neaşteptată ca urmare a deteriorării activelor fizice deţinute sau exploatate, de la dezastre naturale sau alte evenimente. Prin această asigurare se alizează asigurarea de bunuri şi avarii accidentale şi pot fi acoperite următoarele riscuri: cutremur, incendiu, trăsnet, explozie, căderea aparatelor de zbor, inundaţii, furtună, îngheţ, erori de operare, neglijenţă vicii de construcţie, defecte ale materialelor, vandalismul şi altele;
2. asigurarea pentru avarii accidentale ale echipamentelor (3 buc. turbine eoliene, branşament electric LES 20 kV, Punct de conexiune 20 kV, echipamente şi instalaţii electrice, echipamente de telecomunicaţii, infrastructură parc eolian etc.);
3. Asigurarea BI- "Business Interruption" – pentru suma de 6.069.959,79 lei care va reprezenta asigurarea venitului de afaceri, asigurarea de întrerupere a activităţii, în sensul plăţii facturilor, înlocuirii veniturilor pierdute şi acoperirii salariilor atunci când un eveniment acoperit obligă exploatarea CEE Horia să se închidă temporar. Prin asigurarea BI- "Business Interruption" – se asigură pierderile financiare rezultate direct din întreruperea activităţii ca urmare a unui risc asigurat pe poliţa de bunuri şi/sau avarii accidentale.
VALOAREA ASIGURATĂ
• Asigurarea de incendiu si alte riscuri:
Valoare asigurată 30.710.681,39 Lei fara TVA
Plata primelor de asigurare se va face într-o singură tranşă, asiguratorul va plăti către finanţatorul Raiffeisen Bank SA până la concurenţa sumei de 15.645.384 lei, diferenţa urmând a fi plătită asiguratului SAPE SA, în termen de 30 de zile de la data de primire şi înregistrare a poliţelor la sediul său
Polită va fi cesionată băncii Raiffeisen Bank SA, conform clauzelor Contractului de facilitate 37/2022, pentru suma rămasă de achitat de 15.645.384 RON (cincisprezecemilioane şasesutedemiipatruzecişicinci treisuteoptzecişipatru lei)
• Asigurarea pierderilor financiare rezultate din întreruperea activităţii ca urmare a unui risc asigurat pe poliţa de bunuri şi/sau avarii accidentale, inclusiv cauzate de întreruperi de activitate ale furnizorilor, clienţilor cheie sau subcontractanţilor:
Valoare asigurata 6.069.959,79 Lei fara TVA
Descrierea serviciilor este disponibila in Sectiunea Caietul de sarcini din cadrul Documentatiei de atribuire.
Cerintele impuse prin Caietul de sarcini sunt minimale.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 6 zile.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare prin formularea uni raspuns consolidat cu cel putin 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.