2. Lotul nr. 2 - Servicii de asigurare obligatorie de răspunde civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele care vor intra în dotarea I.P.J. Iaşi, pe parcursul anului 2023,
Lotul nr. 2 - Servicii de asigurare obligatorie de răspunde civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele care vor intra în dotarea I.P.J. Iaşi, pe parcursul anului 2024Lotul 2Esti...
2. Lotul nr. 2 - Servicii de asigurare obligatorie de răspunde civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele care vor intra în dotarea I.P.J. Iaşi, pe parcursul anului 2023,
Lotul nr. 2 - Servicii de asigurare obligatorie de răspunde civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele care vor intra în dotarea I.P.J. Iaşi, pe parcursul anului 2024Lotul 2Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care vor face obiectul acordului cadru: Cantităţile de poliţe de asigurare RCA previzionate pentru acordul-cadru Cantitatea minimă aproximată a acordului cadru - Lotul 2 = 30 buc,Cantitatea maximă aproximată a acordului cadru - Lotul 2 = 191 buc,Valoarea estimativă minimă a acordului cadru - Lotul 2 este de 36.000,00 lei,Valoarea estimativă maximă a acordului cadru - Lotul 2 este de 229.200,00 lei.Cantităţile de poliţe de asigurare RCA pentru cel mai mare contract subsecvent - Lotul 2: Cantitatea minimă aproximată pentru cel mai mare contract subsecvent - Lotul 2 = 12 buc.Cantitatea maximă aproximată pentru cel mai mare contract subsecvent - Lotul 2 = 30 buc.Valoarea estimativă minimă pentru cel mai mare contract subsecvent - Lotul 2 este de 15.000,00 lei,Valoarea estimativă maximă pentru cel mai mare contract subsecvent - Lotul 2 este de 36.000,00 lei. Nota:1. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.2. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SICAP, la Sectiunea "Documentatie,clarificari si decizii" din cadrul anuntului de participare/anuntul de participare simplificat.3. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare/anuntul de participare simplificat..
1. Lotul nr. 1 - Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele existente în parcul I.P.J. Iaşi,
Lotul nr. 1 - Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru pagubele produse prin accidente rutiere pentru autovehiculele existente în parcul I.P.J. IaşiLotul 1Estimari ale cantitatilor minime si maxime care vor face obiectul acordului cadru: Cantităţile de poliţe de asigurare RCA previzionate pentru acordul-cadruCantitatea minimă aproximată a acordului cadru - Lotul 1 = 430 bucCantitatea maximă aproximată a acordului cadru - Lotul 1 = 450 bucValoarea estimativă minimă a acordului cadru - Lotul 1 este de 387.000,00 leiValoarea estimativă maximă a acordului cadru- Lotul 1 este de 405.000,00 leiCantitatile de polite de asigurare RCA pentru cel mai mare contract subsecvent- Lotul 1: Cantitatea minimă aproximată pentru cel mai mare contract subsecvent- Lotul 1 = 430 bucCantitatea maximă aproximată pentru cel mai mare contract subsecvent- Lotul 1 = 450 bucValoarea estimativă minimă pentru cel mai mare contract subsecvent - Lotul 1 este de 387.000,00 lei Valoarea estimativă maximă pentru cel mai mare contract subsecvent- Lotul 1 este de 405.000,00 lei.Cantitatea totala sau domeniul Informatiile referitoare la cantitati se regasesc in caietul de sarcini.Nota:1. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.2. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SICAP, la Sectiunea "Documentatie,clarificari si decizii" din cadrul anuntului de participare/anuntul de participare simplificat.3. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - termen - limita: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare/anuntul de participare simplificat..