Achiziţionarea de servicii de "asigurări obligatorii de răspundere civilă pentru pagubele produse terţilor prin accidente de autovehicule" denumite "asigurări RCA", pentru vehiculele aflate în proprietatea sau folosinţa Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Iancu de Hunedoara" al judeţului Hunedoara, înregistrate în sistem propriu şi/sau înmatriculate, conform anexei.Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unu...
Achiziţionarea de servicii de "asigurări obligatorii de răspundere civilă pentru pagubele produse terţilor prin accidente de autovehicule" denumite "asigurări RCA", pentru vehiculele aflate în proprietatea sau folosinţa Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Iancu de Hunedoara" al judeţului Hunedoara, înregistrate în sistem propriu şi/sau înmatriculate, conform anexei.Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui acord - cadru conform Legii 98/2016, privind achiziţiile publice, pe o perioadă de 12 luni. Valoarea estimată fără TVA (lei) ale cantităţilor minime de servicii şi produse care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1 poliţă RCA, în valoare de 1925,00 lei.Valoare estimată fără TVA (lei) ale cantităţilor maxime de produse şi servicii care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: 116 poliţe RCA, în valoare de 223.300,00 lei.In derularea acordului-cadru se va avea in vedere faptul ca orice serviciu (poliţă) va fi achiziţionat doar in baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, in limita fondurilor bugetare alocate. Ofertanţii vor depune oferta de preţ detaliat pe fiecare marca/tip de vehicul solicitat de către autoritatea contractanta, conform cerinţelor din Caietul de sarcini. In situaţia in care, după atribuirea acordului-cadru, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-şi asuma obligaţia de a achiziţiona serviciile la valoarea (cantitatea) maxima prezentata in fisa de date a achiziţiei.Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achiziţie publica, conţine cantităţi estimate de servicii pe care autoritatea contractanta considera ca le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractanta având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate in cadrul fiecărui contract subsecvent.