Feedback
I.D.: 93166651

Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto pentru vehiculele din parcul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Banat" al Judeţului Timiş

Data publicarii
12.02.24 Exista 63.872 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66516100-1
Termenul limita pentru depunere:
23.02.24
Pretul estimativ:
192.113,00 RON - 450.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.02.24 Publicat la 14.02.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de servicii de "asigurări obligatorii de răspundere civilă pentru pagubele produse terţilor prin accidente de autovehicule" denumite "asigurări RCA", pentru vehiculele aflate în proprietatea sau folosinţa Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă ’’Banat" al judeţului Timiş, înregistrate în sistem propriu şi/sau înmatriculate, conform anexei. Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui acord - cadru...
Achiziţionarea de servicii de "asigurări obligatorii de răspundere civilă pentru pagubele produse terţilor prin accidente de autovehicule" denumite "asigurări RCA", pentru vehiculele aflate în proprietatea sau folosinţa Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă ’’Banat" al judeţului Timiş, înregistrate în sistem propriu şi/sau înmatriculate, conform anexei. Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui acord - cadru conform Legii 98/2016, privind achiziţiile publice, pe o perioadă de 12 luni. In derularea acordului-cadru se va avea in vedere faptul ca orice serviciu (poliţă) va fi achiziţionat doar in baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, in limita fondurilor bugetare alocate. Ofertanţii vor depune oferta de preţ detaliat pe fiecare marca/tip de vehicul solicitat de către autoritatea contractanta, conform cerinţelor din Caietul de sarcini. In situaţia in care, după atribuirea acordului-cadru, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractanta nu-şi asuma obligaţia de a achiziţiona serviciile la valoarea (cantitatea) maxima prezentata in fisa de date a achiziţiei. Acordul-cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achiziţie publica, conţine cantităţi estimate de servicii pe care autoritatea contractanta considera ca le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractanta având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate in cadrul fiecărui contract subsecvent.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu