Feedback
I.D.: 101704041

Servicii de asigurare facultativă CASCO pentru un număr de 13 autobuze electrice, pentru o perioadă de 12 luni pentru anul 2024

Data publicarii
22.08.24 Exista 87.661 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66514110-0
Pretul estimativ:
600.000,00 RON - 600.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cursul anului 2022 Municipiul Alba Iulia a recepţionat un lot de 13 autobuze electrice în cadrul proiectului POR/2018/4/4.1/3/în parteneriat. Denumirea proiectului: Achiziţie mijloace de transport public - autobuze electrice 12 m şes, finanţat prin Programul Operaţional: Regional 2014-2020 Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile. Obiectivul general al proiectului este promovarea mobilităţii urbane dur...
În cursul anului 2022 Municipiul Alba Iulia a recepţionat un lot de 13 autobuze electrice în cadrul proiectului POR/2018/4/4.1/3/în parteneriat. Denumirea proiectului: Achiziţie mijloace de transport public - autobuze electrice 12 m şes, finanţat prin Programul Operaţional: Regional 2014-2020 Axa prioritară 4 - Sprijinirea dezvoltării urbane durabile. Obiectivul general al proiectului este promovarea mobilităţii urbane durabile prin crearea unui sistem de transport public eficient, ecologic şi modern în municipiile reşedinţă de judeţ, care să conducă la reducerea cantităţilor de CO2 şi emisii poluante deversate în atmosferă, reducerea numărului de autoturisme în trafic, creşterea numărului de persoane care utilizează transportul în comun cu impact asupra fluidizării traficului rutier. Obiectivul specific al proiectului este reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă şi înlocuirea integrală a parcului de material rulant de pe o serie de rute de transport public operaţionale, actualmente deservite cu autobuze diesel. Lotul de 13 autobuze electrice va fi utilizat pentru transportul public de persoane pe raza municipiului Alba Iulia. Autobuzele vor fi operate în exploatare de SOCIETATEA DE TRANSPORT PUBLIC S.A. ALBA IULIA în calitate de operator, conform contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport În perioada de exploatare, autobuzele electrice sunt supuse unor riscuri de avariere (prin căderi/loviri de corpuri, sau alte vehicule, răsturnare, fenomene meteorologice, etc.) incendiu, furt, vandalism, etc. Scopul achiziţiei este protejarea investiţiei şi menţinerea autobuzelor în stare tehnică şi funcţională corespunzătoare, pentru exploatarea în condiţii optime din punct de vedere economic, funcţional şi al siguranţei rutiere. Sursa de finanţare: bugetul local. Cerinţe ale produsului de asigurare 1. Acoperire acoperire teritorială: asigurarea acoperă evenimentele care au loc pe teritoriul României. acoperire în timp: perioada de asigurare 1 an. 2. Riscuri asigurate Obiectul asigurării: Lotul de 13 autobuze electrice menţionate în tabelul 1. Prin asigurare sunt acoperite pagube produse în timpul exploatării autobuzelor electrice (în timpul deplasării, staţionării/parcării, încărcării, etc): pe drumuri publice şi private deschise circulaţiei publice, precum şi în afara drumurilor publice, în parcări, garaje, parcuri auto sau alte locuri special amenajate. Riscuri asigurate: Asiguratorul va acorda despăgubiri, fără a se limita la acestea, pentru pagube produse la utilajele asigurate de: Avarii: Avarii accidentale produse autobuzelor asigurate prin: de ciocniri, tamponări, coliziuni, loviri, inclusiv lovirea de corpuri mobile sau imobile, zgârieri, răsturnări, derapări, căderi, căderea autovehiculului în apă, în prăpastie, inclusiv de căderea de corpuri pe autovehiculul asigurat, avarii produse de accident rutier prin coliziune cu alt (auto)vehicul, avarii de orice fel produse de autori necunoscuţi prin acte de vandalism, etc. Incendiu, trăsnet, explozie: În caz de incendiu se acordă despăgubiri şi pentru pagubele produse prin afumare, pătare, carbonizare sau diverse alte distrugeri, precum şi pentru avarieri cauzate ca urmare a măsurilor luate în timpul stingerii incendiului pentru salvarea vehiculului sau a construcţiei în care se află acesta. Se despăgubesc de asemenea, daunele materiale cauzate de incendiu, trăsnet, explozie, inclusiv atunci când explozia s-a produs la distanţă de vehiculul asigurat, chiar dacă trăsnetul sau explozia nu au fost urmate de incendiu, Furt: furt total şi/sau parţial - Sunt acoperite pagubele produse ca urmare a furtului total sau parţial al vehiculelor, dispozitivelor şi instalaţiilor montate pe acestea, inclusiv anvelope, faruri, proiectoare, camere video, etc. Sunt acoperite şi avariile produse ca urmare a furtului sau tentativei de furt. Sunt cuprinse în asigurare inclusiv: girofar, dispozitive GPS, staţii emisie/recepţie, telefoane, camere şi display-uri video, aflate în dotarea vehiculelor. Calamităţi naturale: Se acordă despăgubiri pentru pagubele produse bunurilor asigurare de: cutremur de pământ, inundaţie, prăbuşire sau alunecare de teren, ploaie torenţială, grindină, furtună, uragan, avalanşe de zăpadă, acţiunea mecanică a apelor curgătoare sau a obiectelor purtate de apă, furtună sau uragan, etc. 3. Alte prevederi Se acordă despăgubiri şi pentru: cheltuieli ocazionate de măsurile de limitare a pagubelor, salvarea persoanelor şi curăţarea locului evenimentului; transportul vehiculului de la locul producerii riscului asigurat până la locul de adăpostire sau până la cel mai apropiat atelier care poate efectua reparaţia; Prime de asigurare: Plata integrală a primelor de asigurare, în lei. Franşiză: Franşiza de cel mult 300 euro/eveniment şi cel mult 10% din suma asigurată în caz de daună totală. Soluţionarea daunelor: Reparaţiile vehiculelor, echipamentelor şi instalaţiilor montate pe acesta, pentru remedierea avariilor produse din riscurile asigurate se vor efectua la unităţile service specializate recomandate de producător sau de reprezentantul producătorului. Plata despăgubirilor se va face de către asigurator în contul unităţii reparatoare sau în contul asiguratului, după cum se convine prin contractul de asigurare. Plata despăgubirilor: in lei, inclusiv TVA, pe baza documentelor de reparaţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu