Obiectul procedurii de achiziţie constă în punerea la dispoziţia achizitorului a salariaţilor temporari pentru a lucra temporar sub supravegherea şi conducerea achizitorului, pentru executarea misiunilor cu caracter precis şi temporar respectând Regulamentul de Ordine Interioară, Codul Etic şi orice alte reguli interne ale achizitorului care le vor fi aduse la cunoştinţă.
Autoritatea pentru Supravegherea şi Protecţia Animal...
Obiectul procedurii de achiziţie constă în punerea la dispoziţia achizitorului a salariaţilor temporari pentru a lucra temporar sub supravegherea şi conducerea achizitorului, pentru executarea misiunilor cu caracter precis şi temporar respectând Regulamentul de Ordine Interioară, Codul Etic şi orice alte reguli interne ale achizitorului care le vor fi aduse la cunoştinţă.
Autoritatea pentru Supravegherea şi Protecţia Animalelor (ASPA) intenţionează să achiziţioneze servicii de asigurare de personal prin agent de muncă temporară – leasing de personal, după cum urmează:
• 1 persoană Inspector de specialitate S II, gradaţia 0 – îşi va desfăşura activitatea în cadrul Serviciului Relaţii cu Publicul, Comunicare, Campanii - Compartimentul Comunicare, Campanii, 8 h/zi;
• 1 persoană Referent M II, gradaţia 0 – îşi va desfăşura activitatea în cadrul Serviciului Relaţii cu Publicul, Comunicare, Campanii - Compartimentul Comunicare, Campanii, 8 h/zi;
Serviciile de asigurare de personal temporar vor fi achiziţionate după cum urmează:
• Inspector de specialitate S II, gradaţia 0, pentru o perioadă de 2 (două) luni de la data semnării contractului;
• Referent M II, gradaţia 0, de la data semnării contractului – până la 31.12.2024;
Realizarea serviciilor de asigurare de personal prin agent de muncă temporară – leasing de personal presupune atingerea rezultatelor, într-un mod satisfăcător pentru Autoritatea Contractantă, în baza cerinţelor Autorităţii Contractante şi aprobat de Autoritatea Contractantă.
Pe parcursul perioadei de valabilitate a contractului, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a înceta/renunţa unilateral la una/unele din prestaţiile ce formează obiectul prezentului caiet de sarcini, în funcţie de apariţia posibilităţii de angajare a personalului propriu prin contract individual de muncă (CIM), valoarea fondurilor disponibile la momentul respectiv al derulării contractului şi de necesitatea stringentă a reducerii ponderii anumitor cheltuieli, în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare la respectiva dată sau cu măsurile cu caracter intern adoptate de Autoritatea Contractantă, cu informarea prealabilă a viitorului prestator.
Caerintele minime si obligatirii sunt indicate de către Autoritatea Contractanta in cadrul documentatiei de atribuire.
Autoritatea contractantă va raspunde în mod cIar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiiIor suplimentare cu 3 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare, la toate solicitările de clarificare primite cu 7 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor;