Pachet de Servicii de Asigurare a riscurilor de bază (incendiu şi alte riscuri) si a pierderilor de venit datorate întreruperii funcţionării CEE HORIA ca urmare a producerii unui risc asigurat, pe o perioadă de 12 luni, polită ce va fi cesionată băncii Raiffeisen Bank SA, conform clauzelor Contractului de facilitate 37/2022, pentru suma rămasă de achitat de 15.645.384 RON (cincisprezecemilioane şasesutedemiipatruzecişicinc...
Pachet de Servicii de Asigurare a riscurilor de bază (incendiu şi alte riscuri) si a pierderilor de venit datorate întreruperii funcţionării CEE HORIA ca urmare a producerii unui risc asigurat, pe o perioadă de 12 luni, polită ce va fi cesionată băncii Raiffeisen Bank SA, conform clauzelor Contractului de facilitate 37/2022, pentru suma rămasă de achitat de 15.645.384 RON (cincisprezecemilioane şasesutedemiipatruzecişicinci treisuteoptzecişipatru lei) care să cuprindă cel puţin:
1. Asigurarea PD "Physical Damage"- (sau "Damage to Physical Assets and Systems Risk" adică: riscul de deteriorare a activelor fizice şi riscul de sistem) reprezintă riscul de pierdere financiară sau reputaţională neaşteptată ca urmare a deteriorării activelor fizice deţinute sau exploatate, de la dezastre naturale sau alte evenimente. Prin această asigurare se realizează asigurarea de bunuri şi pot fi acoperite următoarele riscuri: cutremur, incendiu, trăsnet, explozie, căderea aparatelor de zbor, inundaţii, furtună, îngheţ, erori de operare, neglijenţă vicii de construcţie, defecte ale materialelor, vandalismul şi altele;
2. Asigurarea BI- "Business Interruption" – pentru suma de 6.069.959,79 lei care va reprezenta asigurarea venitului când un eveniment acoperit obligă exploatarea CEE Horia să se închidă temporar. Prin asigurarea BI- "Business Interruption" – se asigură pierderile de venit rezultate direct din întreruperea activităţii ca urmare a unui risc asigurat pe poliţa de bunuri.
Descrierea serviciilor este disponibila in Sectiunea Caietul de sarcini din cadrul Documentatiei de atribuire.
Cerintele impuse prin Caietul de sarcini sunt minimale.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 6 zile. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare prin formularea uni raspuns consolidat cu cel putin 3 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.