Se doreste achizitionarea de„Servicii de asigurare a curateniei: Spatii de servicii de lunga durata pe DN1C km 74+400 stanga/dreapta
– ACORD CADRU 2 ANI” . Aceste servicii sunt necesare pentru asigurarea și menținerea integrității și a funcționalității parcărilor
și a grupurilor sanitare pentru accesul tuturor participanților la trafic.Valoarea estimata a acordului cadru:•Valoarea maxima
estimata a acordu...
Se doreste achizitionarea de„Servicii de asigurare a curateniei: Spatii de servicii de lunga durata pe DN1C km 74+400 stanga/dreapta
– ACORD CADRU 2 ANI” . Aceste servicii sunt necesare pentru asigurarea și menținerea integrității și a funcționalității parcărilor
și a grupurilor sanitare pentru accesul tuturor participanților la trafic.Valoarea estimata a acordului cadru:•Valoarea maxima
estimata a acordului-cadru (anul I-II) este de 894.312,00 lei fara T.V.A •Valoarea minima estimata (anul I-II) a acordului-cadru
este de 815.976,00 lei fara T.V.A . Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 111.789,00 lei fara T.V.A.Cantitatile
minime si maxime ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul
de sarcini.Se vor incheia 4 contracte subsecvente pe an, 1 contract la fiecare 3 luni.Prezentul acord –cadru nu reprezinta
baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie
temei legal pentru plata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea
98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta
o modificare substantiala.Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele
modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:1). Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii
denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nuatrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii
sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial2) Durata contractului subsecvent– prelungire duratei
contractului, este posibila in conditiile art.221 lit.e din Legea nr.98/2016 si se poate realiza, in baza cererii scrise a
partii interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante.- diminuarea
contractului in cazul unor modificari legislative si/sau ale procedurilor interne, ce pot surveni anterior incetarii duratei
contractului3) Prețul unitar al serviciilorPreţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari
legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea
sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora
s-au fundamentat preturile ofertate, si in alte situatii prevazute de lege.4) Cantitati - necesitatea suplimentarii serviciilor
ce fac obiectul acordului cadru si care sunt necesare atingerii rezultatelor si indicatorilor de performanta sau de calitate
ai contractului de achizitie initial etc. se pot realiza, in baza cererii scrise a partii interesate insotite de documente
justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante.5) Modalități de plată - in cazul unor eventuale
modificari ale legislatieiA. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile
ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile
inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016
cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde
in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita
stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera
tardiva.