Feedback
I.D.: 98405018

Servicii de asigurare a curățeniei: Platforma Vama Bors I - DN 1 km 641+700 - km 642+327- Acord cadru – 48 luni

Data publicarii
10.06.24 Exista 227.187 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90600000
Termenul limita pentru depunere:
26.06.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bihor, Cluj
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achizitionarea de „Servicii de asigurare a curățeniei: Platforma Vama Bors I - DN 1 km 641+700 - km 642+327- Acord cadru – 48 luni Aceste servicii sunt necesare pentru asigurarea și menținerea integrității și a funcționalității parcărilor și a grupurilor sanitare pentru accesul tuturor participanților la trafic.Valoarea maxima a acordului cadru este de 1.815.171,34 lei fara TVA.Valoarea minima ...
Se doreste achizitionarea de „Servicii de asigurare a curățeniei: Platforma Vama Bors I - DN 1 km 641+700 - km 642+327- Acord cadru – 48 luni Aceste servicii sunt necesare pentru asigurarea și menținerea integrității și a funcționalității parcărilor și a grupurilor sanitare pentru accesul tuturor participanților la trafic.Valoarea maxima a acordului cadru este de 1.815.171,34 lei fara TVA.Valoarea minima a acordului cadru este de 542.740,66 lei fara TVA.Frecvența și valoarea contractelor subsecvente care urmează șă fie atribuite: 2 pe an.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de: 187.517,70 lei fără TVACantitatile minime si maxime ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini.Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:1). Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nuatrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial2) Durata contractului subsecvent– prelungire duratei contractului, este posibila in conditiile art.221 lit.e din Legea nr.98/2016 si se poate realiza, in baza cererii scrise a partii interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante.- diminuarea contractului in cazul unor modificari legislative si/sau ale procedurilor interne, ce pot surveni anterior incetarii duratei contractului3) Prețul unitar al serviciilorPreţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-au fundamentat preturile ofertate, si in alte situatii prevazute de lege.4) Cantitati - necesitatea suplimentarii serviciilor ce fac obiectul acordului cadru si care sunt necesare atingerii rezultatelor si indicatorilor de performanta sau de calitate ai contractului de achizitie initial etc. se pot realiza, in baza cererii scrise a partii interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante.5) Modalități de plată - in cazul unor eventuale modificari ale legislatieiA. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu