1. Data limită de depunere a ofertelor: 14.12.2020, orele 16:00
2.Valabilitate poliţă facultativă CASCO: 12 luni începând cu data de 08.01.2021.
În acest context, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite oferta dvs., care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii:
a. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de înmatriculare, CUI, cont Trezorerie)
b. Oferta financiară elaborată în lei fără T.V....
1. Data limită de depunere a ofertelor: 14.12.2020, orele 16:00
2.Valabilitate poliţă facultativă CASCO: 12 luni începând cu data de 08.01.2021.
În acest context, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite oferta dvs., care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii:
a. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de înmatriculare, CUI, cont Trezorerie)
b. Oferta financiară elaborată în lei fără T.V.A.
c. Perioada de valabilitate a ofertei de cel puţin 30 de zile.
d. Propunere tehnică conţinând clauzele generale şi suplimentare de asigurare
3. Criteriul de atribuire: "Preţul cel mai scăzut"
Evaluarea ofertelor constă în compararea valorii fiecărei oferte şi întocmirea, în ordine descrescătoare a valorilor ofertate totale, în lei, a clasamentului pe baza căruia se stabileşte oferta câştigătoare.
4. Valoarea estimată: 3.000 lei – poliţa CASCO nu este purtătoare de T.V.A.
În cazul în care ofertele nu se încadrează în valoarea estimată, nu respectă cerinţele minime conform specificaţiilor tehnice, acestea vor fi respinse.
5. Condiţii de plată:
Plata se va efectua prin OP în contul deschis la Trezoreria Statului, conform art. 7 din Legea nr. 72/2013 privind măsurile pentru combaterea întârzierii în executarea obligaţiilor de plată a unor sume de bani rezultând din contracte încheiate între profesionişti şi între aceştia şi autorităţi contractante, cu modificările şi completările ulterioare.
6. Modul de elaborare a ofertei:
Oferta financiară în lei, fără T.V.A. şi Propunerea tehnică (Clauzele generale şi suplimentare asumate de ofertant) să fie întocmite în limba română, şi să se refere articol cu articol la specificaţiile tehnice.
Oferta împreună cu documentele însoţitoare se vor transmite la secretariatul instituţiei, la faxul 0232/277.200 ŞI/SAU prin e-mail: contact@djep-iasi.ro, până la data limită, persoană de contact: Diaconu Suzana Maria, consilier achiziţii publice, tel.: 0232/277.201.
Ofertantul declarat câştigător are obligaţia ca, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la momentul comunicării rezultatului evaluării, să posteze oferta financiară în SEAP, Catalogul electronic de produse / servicii / lucrări din cadrul Secţiunii Cumpărări directe şi să comunice autorităţii contractante detaliile, în vederea identificării. Nici o modificare a valorii ofertei financiare depuse în SEAP, după termenul limită de depunere a ofertelor, nu va fi luată în considerare.
Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Iaşi va finaliza achiziţia din catalogul de produse / servicii / lucrări publicat în SEAP de la ofertantul declarat câştigător în urma evaluării.