Servicii de asigurare a autovehiculelor din parcul central al Senatului Romaniei defalcate pe 2 loturi astfel:
LOT 1 - servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto pentru pagube produse tertilor prin accidente de autovehicule - RCA, pentru 149 de autovehicule conform Caietului de sarcini, astfel:
- pentru 127 autovehicule prevazute in anexa 1 la caietul de sarcini, de la 01.03.2025 si pana la 31.12.202...
Servicii de asigurare a autovehiculelor din parcul central al Senatului Romaniei defalcate pe 2 loturi astfel:
LOT 1 - servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto pentru pagube produse tertilor prin accidente de autovehicule - RCA, pentru 149 de autovehicule conform Caietului de sarcini, astfel:
- pentru 127 autovehicule prevazute in anexa 1 la caietul de sarcini, de la 01.03.2025 si pana la 31.12.2025 şi
- pentru 22 autovehicule prevazute in anexa 2 la caietul de sarcini, de la 21.02.2024 si pana la 20.12.2025.
Valoarea estimată a achiziţiei de RCA este între 150.000 lei şi 190.000 lei (TVA=0). Valoarea minimă estimată a contractului , de 150.000 lei, reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri pentru perioadele 01.03.2025-31.12.2025-Anexa 1 si 21.02.2025-20.12.2025-Anexa 2 (în funcţie de care se vor elabora şi departaja ofertele). Valoarea maximă estimată a contractului, de 190.000 lei, reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări (in cuantum de maxim 40.000 lei) .
LOT II - servicii de asigurare facultativă pentru avarii, distrugere, furt sau alte evenimente - CASCO, pentru 148 de autovehicule, pentru perioada 01.02 - 31.12.2025, conform Caietului de sarcini (Anexa 1).
Valoarea estimată a achiziţiei de CASCO este între 430.000 lei şi 515.800 lei (TVA=0). Valoarea minimă estimată a contractului , de 430.000 lei, reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri pentru perioada 01.02.2025-31.12.2025 (în funcţie de care se vor elabora şi departaja ofertele). Valoarea maximă estimată a contractului, de 515.800 lei, reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări (in cuantum de maxim 85.800 lei).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 6 zile inainte de termenul limită de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă răspunzând în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire în a 4-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor AC nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor acreditat