Feedback
I.D.: 107419573

Servicii de asigurări de raspundere civilă auto RCA pentru anul 2025, necesare autovehiculelor din dotarea Inspectoratului Judeţean de Poliţie Prahova

Data publicarii
24.12.24
Coduri CPV
66516100-1
Pretul estimativ:
662.426,10 RON - 662.426,10 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii il constituie prestarea de servicii de asigurare raspundere civila auto (RCA)-2025 pentru autovehiculele din cadrul parcului auto al IPJ Prahova. Cantitati estimate pentru acordul cadru: minim 468 si maxim 568 polite RCA. Cantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: min 1, maxim 192 polite. Se va oferta in mod obligatoriu pentru toate tipurile de autovehicule c...
Obiectul procedurii il constituie prestarea de servicii de asigurare raspundere civila auto (RCA)-2025 pentru autovehiculele din cadrul parcului auto al IPJ Prahova. Cantitati estimate pentru acordul cadru: minim 468 si maxim 568 polite RCA. Cantitati minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent: min 1, maxim 192 polite. Se va oferta in mod obligatoriu pentru toate tipurile de autovehicule care fac obiectul acordului-cadru. Cantitatile minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileste initial in documentatia de atribuire si ulterior acord cadru, reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. In masura in care autoritatea contractanta, pe parcursul derularii acordului cadru, constata ca nu-i mai este necesar un anumit numar de servicii sau doar un anumit serviciu, are posibilitatea legala de a nu-l mai achizitiona. Acordul cadru, ca modalitate speciala de atribuire a unui contract de achizitie publica, contine cantitati estimate pe care autoritatea contractanta apreciaza ca le va achizitiona ulterior, cantitati care apar la nivelul documentatiei de atribuire a respectivului acord cadru, autoritatea contractanta avand obligatia ulterior, la momentul incheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantitatile fixe ce vor fi achizitionate in cadrul respectivului contract subsecvent.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu