Se solicita : Verificarea si selectarea documentelor care vor fi arhivate, în functie de categoriile stabilite de beneficiar; Toaletarea documentelor - consta în netezirea foilor, înlaturarea marginilor franjurate, fara eliminarea partilor utile (text, desen etc.), reparatii ale zonelor sfâsiate, plierea foilor la dimensiunea formatului de dosar (A 4). Gruparea documentelor în dosare – se realizeaza pe probleme (categorii d...
Se solicita : Verificarea si selectarea documentelor care vor fi arhivate, în functie de categoriile stabilite de beneficiar; Toaletarea documentelor - consta în netezirea foilor, înlaturarea marginilor franjurate, fara eliminarea partilor utile (text, desen etc.), reparatii ale zonelor sfâsiate, plierea foilor la dimensiunea formatului de dosar (A 4). Gruparea documentelor în dosare – se realizeaza pe probleme (categorii de documente), în forma în care vor fi constituite unitatile arhivistice. Ordonarea documentelor în dosare – se realizeaza conform criteriului cronologic, astfel încât documentele mai vechi sa fie deasupra, iar cele mai noi dedesubt. Un dosar va avea maxim 300 file, în situatia depasirii acestui numar, constituindu-se volume ale aceluiasi dosar. Înlaturarea elementelor care nu-si au locul în dosar - ace, clame, agrafe metalice, file nescrise, dublete, ciorne, note si însemnari personale sau care au servit la redactarea documentelor, acte repartizate gresit etc. Materialele, uneltele de lucru ?i alte mijloace necesare prestarii serviciilor de arhivare se vor asigura de catre firma prestatoare. Beneficiarul va pune la dispozitie spatiul de lucru, documentele si personal pentru colaborare.