Fondarea documentelor ,verificarea ?i selectarea documentelor care vor fi arhivate, în func?ie de categoriile stabilite de beneficiar. Toaletarea documentelor - consta în netezirea foilor, înlaturarea marginilor franjurate, fara eliminarea partilor utile (text, desen etc.), identificarea fondurilor arhivistice si delimitarea fondurilor; intocmire nomenclator arhivistic (daca este cazul); legarea documentelor in coperti cart...
Fondarea documentelor ,verificarea ?i selectarea documentelor care vor fi arhivate, în func?ie de categoriile stabilite de beneficiar. Toaletarea documentelor - consta în netezirea foilor, înlaturarea marginilor franjurate, fara eliminarea partilor utile (text, desen etc.), identificarea fondurilor arhivistice si delimitarea fondurilor; intocmire nomenclator arhivistic (daca este cazul); legarea documentelor in coperti carton.: gruparea documentelor în dosare – se realizeaza pe probleme (categorii de documente), în forma în care vor fi constituite unita?ile arhivistice. Ordonarea documentelor în dosare – se realizeaza conform criteriului cronologic, astfel încât documentele mai vechi sa fie deasupra, iar cele mai noi dedesubt. Înlaturarea elementelor care nu-?i au locul în dosar - ace, clame, agrafe metalice, file nescrise, dublete, ciorne, note si însemnari personale sau care au servit la redactarea documentelor, acte repartizate gre?it etc. Numerotarea filelor documentelor permanente si neexpirate dreapta sus, certificarea dosarelor, valorizarea doc. conform nomenclatorului arhivistic, intocmirea de inventare in 3 exemplare doc. nepermanente si 4 exemplare doc. permanente format fizic (hartie) si electronic pdf/word,inmagazinare in containere arhiva (0.17x0.25x0.33 mm; desprafuire si aranjarea in depozitul de arhiva; reanalizarea documentelor din depozitul de arhiva care nu necesita prelucrare si selectionarea documentelor expirate; transport si predare arhiva selectionata catre punct achizitie deseu; transport si predare arhiva ( F.A.N. )catre Serviciile Judetene ale Arhivelor Nationale