Legat dosar cu carton duplex A4, 1-250 file, inscriptionat si etichetat- (sortarea documentelor si ordonarea acestora dupa un anumit criteriu, liprirea documentelor la cotor cu aracet, perforarea si prinderea documetelor cu ata de legatorie,copertarea dosarului cu carton duplex, inscriptionarea etichetei cu datele pe scurt a dosarului, lipirea etichetei pe cotorul acestuia, cat si pe coperta acestuia).
Ordonat dosar (aranja...
Legat dosar cu carton duplex A4, 1-250 file, inscriptionat si etichetat- (sortarea documentelor si ordonarea acestora dupa un anumit criteriu, liprirea documentelor la cotor cu aracet, perforarea si prinderea documetelor cu ata de legatorie,copertarea dosarului cu carton duplex, inscriptionarea etichetei cu datele pe scurt a dosarului, lipirea etichetei pe cotorul acestuia, cat si pe coperta acestuia).
Ordonat dosar (aranjarea pe raft sau in dulap a dosarelor pe ani, nr de contract , nume firma si volume).
Inventariat dosare ( fiecarui dosar legat i se atribuie un nr. de inventar. Acesta este introdus intr-un inventar. In dreptul fiecarui nr. de inventar se vor trece toate datele de identificare a dosarului ( nr. contract, nume firma, data semnarii contractului). Acest inventar trebuie sa fie obligatoriu atat letric (legea16/1996) cat si eletronic.
Ataşat vă transmitem:
1. Caietul de sarcini
2. Formulare de completat
3. Propunere (draft) de contract+Acord GDPR draft
Documentele completate, Declaraţie privind respectarea cerinţelor din Caietul de sarcini si autorizaţia valabilă eliberată de către arhivele naţionale., vor fi transmise pe mail: laura.bozovici @sibiu.ro, până la data de 27.10.2023(inclusiv).