• Identificarea documentelor care urmează a fi legate şi arhivate;
• Curăţarea documentelor: îndepărtarea accesoriilor (ace, cleme, agrafe) şi a filelor necrise/ dublate;
• Ordonarea documentelor cronologic sau după alte criterii (alfabetic, pe departamente);
• Gruparea documentelor în dosare, constituirea dosarelor;
• Legarea documentelor în dosar, având coperte de carton, în aşa fel încât să se asigure citirea completă a ...
• Identificarea documentelor care urmează a fi legate şi arhivate;
• Curăţarea documentelor: îndepărtarea accesoriilor (ace, cleme, agrafe) şi a filelor necrise/ dublate;
• Ordonarea documentelor cronologic sau după alte criterii (alfabetic, pe departamente);
• Gruparea documentelor în dosare, constituirea dosarelor;
• Legarea documentelor în dosar, având coperte de carton, în aşa fel încât să se asigure citirea completă a textului, datelor şi rezoluţiilor.
• Înscrierea pe coperta dosarului a următoarelor date: denumirea unităţii şi a compartimentului, numărul de dosar din inventar, anul, indicativul din nomenclator, numarul de file, volumul si termenul de pastrare;
• Întocmirea listei cu unităţile arhivistice legate;
• Aranjarea în raft a unităţilor arhivistice;
• Realizarea opisurilor,