Serviciile se vor executa conform caietului de sarcini atasat si conform contractului :
1. Constituirea/formarea dosarelor pe compartimente/birouri/servicii
Ordonarea, inventarierea şi selecţionarea unităţilor arhivistice conform Legii nr. 16/1996 a Arhivelor Naţionale cu modificarile si completările ulterioare: Legea nr. 358/2002, Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.39/2006, Legea nr.329/2009 ...
Serviciile se vor executa conform caietului de sarcini atasat si conform contractului :
1. Constituirea/formarea dosarelor pe compartimente/birouri/servicii
Ordonarea, inventarierea şi selecţionarea unităţilor arhivistice conform Legii nr. 16/1996 a Arhivelor Naţionale cu modificarile si completările ulterioare: Legea nr. 358/2002, Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.39/2006, Legea nr.329/2009 si Legea nr.138 din 2013;ordonarea documentelor în cadrul dosarelor, conform criteriului cronologic sau în cazuri speciale, după alte criterii (pe probleme, alfabetic, geografic, pe corespondenţă, nominal, etc);identificarea dublelor, ciornelor, notelor şi însemnărilor personale pentru a fi propuse pentru selecţionare în vederea eliminării;igienizarea documentelor, respectiv – netezire foi, înlîturarea marginilor franjurate, reparaţii zone sfăşiate, plierea la formatul dosarului, eliminarea acelor, agrafelor, capselor, filelor goale;gruparea documentelor şi a dosarelor subţiri, omogene ca problematică, în dosare care să nu depăşească 250-300 file;numerotarea filelor;legarea documentelor în coperţi, etichetarea acestora şi înscrierea pe cotor a datelor aferente. 2. Organizarea şi sistematizarea în depozitul de arhivă:
2. Ordonarea şi sistematizarea dosarelor prelucrate în depozitul de arhivăse va face pe ani şi conform art.108 din Instrucţiuni privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente.