Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de arhivare şi depozitare a documentelor care compun fondul arhivistic al Consiliului Judeţean Suceava în vederea predării amplasamentului liber de sarcini de către beneficiar,pe perioada realizării investiţiei,M.D.L.P.A., care va realiza investiţia prin Compania Naţională de Investiţii C.N.I. SA.
În vederea aplicării prevederilor Legii Arhivelor Naţionale...
Prezenta achiziţie publică are drept scop achiziţionarea serviciilor de arhivare şi depozitare a documentelor care compun fondul arhivistic al Consiliului Judeţean Suceava în vederea predării amplasamentului liber de sarcini de către beneficiar,pe perioada realizării investiţiei,M.D.L.P.A., care va realiza investiţia prin Compania Naţională de Investiţii C.N.I. SA.
În vederea aplicării prevederilor Legii Arhivelor Naţionale nr.16 din 1996 şi ale Instrucţiunilor privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr.217 din 23 mai 1996 privind evidenţa documentelor pentru gruparea documentelor în dosare,ordonarea şi efectuarea de operaţiuni arhivistice se apelează la achiziţia de servicii de arhivare şi depozitare a documentelor care compun fondul arhivistic al Consiliului Judeţean Suceava.
Pentru efectuarea serviciilor de arhivare şi depozitare a documentelor care compun fondul arhivistic al Consiliului Judeţean Suceava se va realiza preluarea,transportul,depozitarea şi ordonarea documentelor create de structurile sale(inclusiv cele create în perioada derulării contractului), precum şi restituirea integrală a tuturor documentelor,conform prevederilor caietului de sarcini.
Serviciile de arhivare a documentelor vor fi prestate la sediul prestatorului,în spaţii special amenajate şi cu personal de specialitate,calificat şi autorizat,conf. prev. legale în vigoare.
Prestatorul va asigura spaţiile necesare pentru depozitarea şi conservarea fondului arhivistic,spaţii proprii,special amenajate şi dotate,conf. prev. legale în vigoare. În cazul în care prestatorul nu deţine spaţii proprii(în proprietate)acesta poate să deţină spaţii închiriate sau concesionate, dar trebuie să facă dovada că are încheiate contracte valabile pe toată perioada derulării contractului de servicii.
Fondul arhivistic care urmează a fi depozitat va fi alcătuit din aproximativ 3300 metri liniari,din care:
- 1520 metri liniari arhiva preluată de la SC PROIECT BUCOVINA SA;
- 1780 metri liniari arhiva Consiliului Judeţean Suceava, compusă din metri liniari prezenţi şi anticipaţi pentru depozitarea ulterioară, pe perioada derulării contractului de servicii.
Serviciile vor fi prestate de către personalul desemnat al prestatorului,cu respectarea prevederilor legale în vigoare privind securitatea şi sănătatea în muncă.
Prestatorul are obligaţia de a asigura transportul,echipamentele,toate resursele umane şi materiale necesare pentru buna execuţie a contractului,conform specificaţiilor tehnice.
Prestatorul va asigura în imobilul stabilit pentru depozitarea documentelor, un spaţiu adecvat în suprafaţă de aproximativ 4mp pe care beneficiarul îl va organiza prin amplasarea din resurse proprii a unei mese de birou şi a unui scaun, pentru consultarea de către persoana împuternicită a conţinutului unor documente aflate în arhivă şi care sunt necesare desfăşurării activităţii specifice a beneficiarului.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare,conf. disp. art.160 alin.(1) şi alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cel mai târziu cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, conform disp. art.27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr.98/2016, aprobate prin H.G. nr.395/2016,autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu in SEAP semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.